XXL Nutrition

Update Antoine Vaillant (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ah..... Een mbo-er... Waarom verbaast dat me niet
nee inderdaad. Gelukkig is er de laatste jaren zoveel positiefs geweest in het nieuws over de kwaliteit van het hbo onderwijs in nederland.
Ga buiten spelen kneus
 
2 pagina's offtopic bullshit, gtfo!

anyway verdere plannen had ergens gelezen dat moest antoine zijn pro card halen (wat dus nu het geval is) hij samen met zijn maatje Mike de New York Pro zouden doen
 
Oh dacht ging over Killy en zijn opleiding
 
Hele pagina zonder foto's.

Teleurstelling :(
 
Denk ik ook altijd bij jouw log :(
 
Hahaha. Goed punt.
 
Ik blijf het toch vreemd vinden, een pro-bodybuilder met pagina's vol junkfood-foto's. Maar goed, met zo'n fysiek hoef je jezelf niet te verantwoorden natuurlijk....
 
Zo veel junk is er toch niet gepost? En een deel van de voeding was niet van hem
 
ik junk ook zo veel als antoine maar ik gain fat :( maar ik bijf mijn idool volgen in alles
 
Ik was gewoon benieuwd of er meer mensen zo dachten.

Je hebt wel gelij kdat het interessant is wat hij zo allemaal eet en dergelijke, maar ik kan me enkel storen aan bepaalde foto's. Die hebben vrij weinig met bodybuilden te maken namelijk.

Puur uit interesse. Heeft hij ook al gedeelt wat hij dagelijks naar binnen spuit? Tot nu toe doet elke pro alsof zijn neus bloed als het enigzins over ''steroids'' gaat.


2 tot 3 g testosterone per week
1 tot 2 g anabolics of tren ed
Hgh/insuline
orale steroiden 4 weken on 4 weken off
clen/T3/ephedrine/enz

Dit is niet het schema van Antoine, maar wel van een andere prof.


Waarschijnlijk neemt hij niet zo veel maar zo krijg je wel een idee wat voor dosissen ze naar binnen sjezen :D
 
Laatst bewerkt:
2 tot 3 g testosterone per week
1 tot 2 g anabolics of tren ed
Hgh/insuline
orale steroiden 4 weken on 4 weken off
clen/T3/ephedrine/enz

Dit is niet het schema van Antoine, maar wel van een andere prof.


Waarschijnlijk neemt hij niet zo veel maar zo krijg je wel een idee wat voor dosissen ze naar binnen sjezen :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
geeeez.. just got home!!! yikes!!! + L.A. Road Trip

I did edmonton, texas, los angeles and then new jersey... then partied for 2-3 days.... all of this in like 2 weeks lol:bierbang::bierbang::bierbang:


BACK TO BUSINESS NOW!! I will email John to make a nice little plan... Id like to gain some hard muscles for vegas...

OH!!! I am returning to L.A. september 23..... UNIVERSAL ROAD TRIP!!!!! then we finalize this to the Monsieur O..... SUPERBOWL OF BODYBUILDING!!!!!

I will post locations of the shops and stores we will stop by!!!!

http://forums.musculardevelopment.c...eeeez-just-got-home!!!-yikes!!!-L-A-Road-Trip
 
Back
Naar boven