Fitness Seller

Update Antoine Vaillant (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik ga maar shirtjes maken voor de flex cup en verkopen met team killy en anti killy, want er is een grote markt ervoor

Ik wil dan 30% he, anders klaag ik je aan voor copyright
 
Dus? Dat zijn waarschijnlijk de mensen die ik ook buiten het almachtige internet zie ;)

Maar laten we dit als je dat nodig vind niet hier maar doen via om

via internet of achter je rug om is het altijd gemakkelijk snel vooroordelen;)
 
Clipboard03_zps3b6ee887.jpg

Clipboard05_zps49b70b10.jpg

Clipboard07_zps5535e6e0.jpg

Clipboard09_zps017458ef.jpg

Clipboard11_zpsc3789c47.jpg

Clipboard13_zpsec700012.jpg
 
tsjonge, wat staat die hier ongeloofelijk slecht bij, ook nog met gyno op podium. Is dit off season, guest posing?
 
ja niet echt zijn beste shape.
 
tsjonge, wat staat die hier ongeloofelijk slecht bij, ook nog met gyno op podium. Is dit off season, guest posing?

ik zie geen gyno hoor
en ja is guest posing natuurlijk
 
tsjonge, wat staat die hier ongeloofelijk slecht bij, ook nog met gyno op podium. Is dit off season, guest posing?
Is guest posing ;)

---------- Post toegevoegd Mon 8 Oct 2012 om 20:06 ----------

Was retaining alot of water from flight today... I wish i had 2 more days becore guest pose... To get rid of water... Before leaving i was looking alot better... Then flight messed me up bad...But tonight already i am looking better... Check :

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
op eenenlaatste pic vallen zijn tepels eraf

lijkt mij meer gewoon het weefsel van zijn tepel zelf, als je die pic met die hamer kijkt zie je ook totaal geen enkele bult ofzo
 
Is geen gyno idd, maar puffy nippels.. op md was er zelfs een tientallen tellende pagina topic over.
 
Ik zie helemaal geenn gyno, hij heeft gewoon mooie scherpe tepels (no homo)
 
Whahaha, als dit al gyno is.... Dan hebben een hoop Natty's er zelfs last van :p
 
wat boeit die gyno nu
alsof dat moet zeggen dat hij gekuurt heeft.. natuurlijk is hij niet meer naturel... oh cares.
 
hij heeft altijd al zulke tepels gehad, zelfs toen hij naturel wedstrijden draaide toen hij jonger was.
 
Back
Naar boven