AndroidHealthClinic

Update Antoine Vaillant (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Haha idd, die kerel moeten we gewoon echt terug zien de komende jaren. :D In hoeveel jaar denken jullie dat hij Mr.O waardig is?
 
Is lastig te zeggen. Hijs is bv nog lang niet zo groot als phill ook is cedric mc millen een pak groter en een mooier lichaam
 
Hoeveel kg is hij nu in contest shape? 100-105 ofzo?? Dan moet hij nog 25 tot 30 kg vvm erbij krijgen. Ik zeg 5 jaar maar ik verwacht niet

---------- Post toegevoegd Sun 23 Dec 2012 om 08:52 ----------

Dat hij ooit op een mr-o staat
 
Kaal worden heb je van je ma schijnt :p

Dus als de pa van je ma kaal was dan wordt jij t ook

Als die aanleg via je moeder wordt doorgegeven, dan is het toch niet echt logisch dat het bij je moeder haar vader is die het doorgeeft?
 
Hoeveel kg is hij nu in contest shape? 100-105 ofzo?? Dan moet hij nog 25 tot 30 kg vvm erbij krijgen. Ik zeg 5 jaar maar ik verwacht niet

---------- Post toegevoegd Sun 23 Dec 2012 om 08:52 ----------

Dat hij ooit op een mr-o staat

Hij is nu 24 en de meeste pro's op de Mr. O zijn toch wel 30+ dus in die 6 jaar moet het denk ik wel lukken. Maar mss heeft die binnen die tijd ook wel z'n maximale potentieel bereikt en wordt het niet echt wat op de Mr. O...
 
Hij is nu 24 en de meeste pro's op de Mr. O zijn toch wel 30+ dus in die 6 jaar moet het denk ik wel lukken. Maar mss heeft die binnen die tijd ook wel z'n maximale potentieel bereikt en wordt het niet echt wat op de Mr. O...
Zo simpel is dat niet.:D
 
Hoop imo dat die niet groter wordt, anders word zn fysiek verpest.
 
Als die Mr.O ambities heeft zal die wel moeten.
 
maar waar zou hij dan nog 30 kilo bij moeten plakken ???
 
30 kilo vvm erbij is ook bullshit 10-15 kilo misschien... en kilo's zeggen niks

---------- Post toegevoegd Sun 23 Dec 2012 om 22:16 ----------

Hij is nu 24 en de meeste pro's op de Mr. O zijn toch wel 30+ dus in die 6 jaar moet het denk ik wel lukken. Maar mss heeft die binnen die tijd ook wel z'n maximale potentieel bereikt en wordt het niet echt wat op de Mr. O...

Hij is 25
 
Antoine is m.i. behoorlijk marketing bewust. De vraag is waar gaat ie voor marketing en US $ of Mr O of en/ en. Dan moeten er idd flink wat kg's bij. De vraag is of zijn fysiek daar mooier van wordt.:cool:
 
Als die aanleg via je moeder wordt doorgegeven, dan is het toch niet echt logisch dat het bij je moeder haar vader is die het doorgeeft?

X chromosomale overerving zou mogelijk zijn, al is t grotendeels nog Broscience tegenwoordig
 
Anders gaan jullie gewoon verder in een apart topic over haar? :o
 
Back
Naar boven