MuscleMeat

Update Antoine Vaillant (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Zover ik weet werkt hij niet....neem dus aan dat hij genoeg van zijn sponsor krijgt om goed rond te komen.
 
En heel veel doen ook internet begeleiding.

Quincy Taylor bijvoorbeeld.
700 dollar voor 3 maand.

Als je daar paar van hebt hoef je ook niet te werken:)
 
Zover ik weet werkt hij niet....neem dus aan dat hij genoeg van zijn sponsor krijgt om goed rond te komen.
Hij vraagt 1000 USD voor een contest prep program dus denk wel dat die aardig rond komt
 
Damn die schouders!
 
Hopelijk staat hij op de FIBO of iig universal dan weet ik waar ik me geld aan ga besteden!

staat normaal gezien op de Universal stand op FIBO volgens hij op zijn facebook zei
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

263lbs - SIDE TRICEPS POSE - 16 WEEKS OUT FROM NEW YORK PRO! I need to start stretching again.. I'm pretty stiff!! Follow my journey HERE, on UniversalUSA.com, and on my instagram @antoinev87 !!! Make sure to check out my website www.AntoineVaillant.com for Merch, training packages and what not!!! TIME TO GET RIPPED!
 
Zover ik weet werkt hij niet....neem dus aan dat hij genoeg van zijn sponsor krijgt om goed rond te komen.

Hij heeft zijn eigen gym in canada al een aantal jaar, dus daar zal hij zn geld ook vandaan halen
 
Wat n baas hé ...... Vanaf nu vaillant&schwarzenegger als voorbeeld!!!
 
15 WEEKS OUT - BACK SHOT... BACK AND CHEST ARE MY MAIN FOCUS AS FAR AS WEAKPOINTS TO BRING UP....

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Proper maar ik ben niet zo voor kleine BB'ers. Hoe groot is ie?
 
Gaat nu nog wel erg tegenvallen op de ny pro lijkt me geen ifbb kaart waardig nog
 
Hij gaat niks voorstellen bij de NY pro liever zou die gewoon door bulken
 
Back
Naar boven