MuscleMeat

Update Antoine Vaillant (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

inderdaad. Hij oogt kleiner dan ie weegt.
Wat zijn eigenlijk zijn persoonlijke ambities?
Heeft die nooit gezegd eigenlijk, volgens mij gewoon een gelukkig en ''fun'' leven hebben. Hij zei wel dat die groter en droger probeert te worden en zijn middel probeert te behouden
 
haters gonna hate.
 
Antoine is naar mijn mening te veel met marketing bezig.
Beste kerel kan beter een off season gebruiken om er 5-10 kilo bij de plakken en dan in zijn prep helemaal los gaan ipv de wereld nu al afreizen en een hoop maaltijden missen en overal klaar staan.
Hij heeft net zijn pro card en wil de marketing al aan gaan net als een Cutler met eigen kleding lijn en touren.
Fans heeft ie al een hoop nu, ik denk dat we nu met zijn allen verwachten dat hij elk jaar beter komt te staan zodat ook hij leuke prijzen pakt zoals roelly al een keer de NY pro won.
 
Laat hem maar zijn esthetisch figuur behouden en geen massa monster worden ja
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Antoine is naar mijn mening te veel met marketing bezig.
Beste kerel kan beter een off season gebruiken om er 5-10 kilo bij de plakken en dan in zijn prep helemaal los gaan ipv de wereld nu al afreizen en een hoop maaltijden missen en overal klaar staan.
Hij heeft net zijn pro card en wil de marketing al aan gaan net als een Cutler met eigen kleding lijn en touren.
Fans heeft ie al een hoop nu, ik denk dat we nu met zijn allen verwachten dat hij elk jaar beter komt te staan zodat ook hij leuke prijzen pakt zoals roelly al een keer de NY pro won.

te veel met marketing bezig? hij zal toch ook moeten eten niet? :rolleyes:
 
Antoine is naar mijn mening te veel met marketing bezig.
Beste kerel kan beter een off season gebruiken om er 5-10 kilo bij de plakken en dan in zijn prep helemaal los gaan ipv de wereld nu al afreizen en een hoop maaltijden missen en overal klaar staan.
Hij heeft net zijn pro card en wil de marketing al aan gaan net als een Cutler met eigen kleding lijn en touren.
Fans heeft ie al een hoop nu, ik denk dat we nu met zijn allen verwachten dat hij elk jaar beter komt te staan zodat ook hij leuke prijzen pakt zoals roelly al een keer de NY pro won.

lijkt mij inderdaad vooral dat hij zich wilt amuseren in wat hij doet en zoveel mogelijk contact wilt onderhouden met zijn fanbase
heeft voor zover ik weet ook nog nooit gezegd dat het zijn ambitie is om een Olympia-waardige fysiek te verkrijgen, hij lijkt eerder het esthetische te verkiezen
 
Wat een gebash hier zeg .... Respect voor vaillant!!! Hij heeft tenminste niet zoon vieze gut !! Ziet er nie uit
 
Wat een gebash hier zeg .... Respect voor vaillant!!! Hij heeft tenminste niet zoon vieze gut !! Ziet er nie uit

hij heeft een goed fysiek daar niet van.. maar elke pro bodybuilder wil succesvol zijn
en het fysiek wat hij nu heeft wint hij echt geen wedstrijden hoor, daar zijn de line-ups nog echt ff te sterk voor (gut of no-gut..)
 
Hahaha die is geniaal
 
hij heeft een goed fysiek daar niet van.. maar elke pro bodybuilder wil succesvol zijn
en het fysiek wat hij nu heeft wint hij echt geen wedstrijden hoor, daar zijn de line-ups nog echt ff te sterk voor (gut of no-gut..)

Dit.

Wat zou er gebeuren als ze constant buiten elke top 6 vallen jaar in jaar uit (buiten Olympia om)
Hij stopt nu te veel tijd in zijn marketing. Zijn brood verdient hij toch wel.

En wat is tegenwoordig nog esthetisch? Phil Heath? Kerel heeft een uitstekend fysiek maar komt gewoon te kort nog voor deze wedstrijden... Hij zou er beter aan doen om een half jaar flink te gainen en dan weer flink gas er op voor een wedstrijd. Een beetje zoals Roelly het doet. En dan op deze manier via de social media zijn progressie van zijn gain periode te laten volgen door middel van video logs en gewicht en dat soort dingen. De hele wereld af reizen doet hem in ieder geval niet goed om deze line-ups aan de kant te schuiven.
 
fysiek van antoine is perfect imo, beetje meer borst en dan klaar. Hij weet vast ook wel dat zn fysiek gaat verkloten als die verder gaat. Dat marketing is heel erg slim van hem en ik denk dat die na een paar wedstrijden niet eens zo competief meer bezig zal zijn
 
Back
Naar boven