AndroidHealthClinic

Update Antoine Vaillant (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

John Meadows is ook een baas zeg!
 
Wegkwijnen? Je doet alsof het iets ergs is :rolleyes:
 
Abfab zou je ''jah'' antwoorden als antoine je vroeg om een trio? srs
 
hoe gespierd je ook bent, zo'n faggot ass broekje kan echttttt niet:roflol:
 
Filmpje op vorige pagina is cool. Maar het blijft wel spijtig van die beperkte ROM, hoewel het al beter is dan veel andere pro-BB'ers.
 
Filmpje op vorige pagina is cool. Maar het blijft wel spijtig van die beperkte ROM, hoewel het al beter is dan veel andere pro-BB'ers.

Voor benchpress heeft die dat al een keer uitgelegd. Als je volledig doet belast je de schouders te veel en pak je minder goed de borstspier vezels. Ik heb dit zelf ook een tijd geprobeerd met benchpress en je voelt dat je je borst idd meer aanspreekt.
 
]
 
Laatst bewerkt:
Precies goed! Damn :D
 
Voor benchpress heeft die dat al een keer uitgelegd. Als je volledig doet belast je de schouders te veel en pak je minder goed de borstspier vezels. Ik heb dit zelf ook een tijd geprobeerd met benchpress en je voelt dat je je borst idd meer aanspreekt.

Daar kan je heel makkelijk volgend standaard argument op antwoorden: je doet geen Bench Press om je borstspieren te isoleren. Daarvoor zijn andere oefeningen meer geschikt. De Bench Press is een compound oefening die verschillende spiergroepen aanpakt.
 
Als ik benchpress doe wil alsnog gewoon de borst aanpakken en niet mijn schouders. Of het nou een compound oefening is of een isolatie... :rolleyes:
 
E-hero's zijn weer aan de discussie...........
 
Back
Naar boven