AndroidHealthClinic

Update Antoine Vaillant (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

The bro-science is strong in this one.

Als bro-science er voor zorgt dat je groot wordt, so be it. Antoine, John en een boel anderen doen het op deze manier en die zijn ook groot. Maar genoeg off topic bs.
 
Voor benchpress heeft die dat al een keer uitgelegd. Als je volledig doet belast je de schouders te veel en pak je minder goed de borstspier vezels. Ik heb dit zelf ook een tijd geprobeerd met benchpress en je voelt dat je je borst idd meer aanspreekt.

Die hele korte herhalingen bedoel je?
 
Zou ****ing blij zijn als antoine en co naar mijn deur zou komen hoef geen gratis shit alleen een foto met hun zou al epic genoeg zijn. Komt er een ****ing skinnyfat dikzak bijdehand doen ''zit er een bom erin?'' en hij was nog serieus ook pff
 
Zou ****ing blij zijn als antoine en co naar mijn deur zou komen hoef geen gratis shit alleen een foto met hun zou al epic genoeg zijn. Komt er een ****ing skinnyfat dikzak bijdehand doen ''zit er een bom erin?'' en hij was nog serieus ook pff

Idd, snap niet waarom ze het nog geven ook. Delete die camerabeelden en ga iemand blij maken die echt traint.
 
leek mij ook vrij ondankbaar overkomen eerlijk gezegd...
staat er dan 5 man van Universal speciaal voor je deur, ga je ze zo vlug mogelijk afwimpelen en niet eens kijken wat je feitelijk gekregen hebt
 
Denk dat ze daarna cam off hebben gezet en hebben geraged (zou ik doen) als je urenlang in een auto zit om iemand iets gratis te geven en dat ze zo reageren
 
Hoezo gaven ze t trouwens aan die gast? Had die iets gewonnen ofzo?
 
Denk niet dat die kerel wist wie het waren tbh
 
vorige vid hebben ze ook al paar gasten zon tas met inhoud gegeven. maar niemand werd enthousiast. Jammer hoor
 
Die Mcgrath arm !!
 
En ik maar denken dat die forearm van McGrath geshopt was op alle foto's. Niet normaal dit!!
 
Ahhh damn dat gaat te furr.
2vmhtw6.jpg
 
Back
Naar boven