MuscleMeat

Update Antoine Vaillant (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

jack daniels, alcohol, biertje

was dat nou zo moeilijk
 
Ik vraag het hem morgen :) op de fibo
 
Wel veel foto's posten met hem @FIBO voor de mensen die niet konden. :D
 
kheb ook wel een tijd gehad dat ik 1 of 2 biertjes ofzo dronk voor m'n training, dat 'k echt wel een stukkie harder ging dan normaal

maar of 't verstandig is :emo:

onmogelijk, je coördinatie wordt er niet beter van. misschien wanneer je maar wat in het wilde weg pompt het weinig uitmaakt maar je gaat er echt geen zwaardere gewichten mee gebruiken.

misschien dacht je dat het beter ging, net zoals bepaalde mensen denken een auto beter te kunnen besturen als ze gedronken hebben.
 
Als je wat vocht kwijt wil is sterke drank goed toe te passen.
 
Ik zal zaterdag avond of zondag de fotos met Antoine plaatsen !! :)
 
  • Like
Waarderingen: YOGI
Karma will be given! thanks :)
 
Als je wat vocht kwijt wil is sterke drank goed toe te passen.

na een avond goed zuipen weeg ik altijd 1,5 kilo minder, zou dat de reden zijn :emo:?

@ osononovienogwat; zou best kunnen man, no clue

edit; had net wel een leuke add onder die antoine vid; Dating Chinese women, amazing high matching rate
 
Super vandaag mijn favoriete bb ontmoet antoine was super tof hij nam alle tijd voor me heb meerdere foto's met hem en heb dik z20minuten gepraat met hem wat een top gozer Zeg! En over de jack Daniels zei die hij was al 7weken van huis met de universal crew hij zegt dan train je bijna elke dag met elkaar. En dan heb je zin om gekke dingen af en toe te doen :) na de fibo ging hij 7dagen na huis en kwam er weer een garage gym trainingsfilmpje en daarna ging hij ma Brazilië om zich voor te bereiden
 
Super vandaag mijn favoriete bb ontmoet antoine was super tof hij nam alle tijd voor me heb meerdere foto's met hem en heb dik z20minuten gepraat met hem wat een top gozer Zeg! En over de jack Daniels zei die hij was al 7weken van huis met de universal crew hij zegt dan train je bijna elke dag met elkaar. En dan heb je zin om gekke dingen af en toe te doen :) na de fibo ging hij 7dagen na huis en kwam er weer een garage gym trainingsfilmpje en daarna ging hij ma Brazilië om zich voor te bereiden

Baas! thx voor de report :D
 
Vandaag ook naar de FIBO geweest, Antoine is echt een geweldige gozer de rest ook. Van heel de beurs vond ik de atleten van Universal erg symphatiek en vriendelijk. Ik heb zelf ook nog een tijdje gepraat met Antoine en Evan topgozers!
 
Laatst bewerkt:
Vandaag ook naar de FIBO geweest, Atoine is echt een geweldige gozer de rest ook. Van heel de beurs vond ik de atleten van Universal erg symphatiek en vriendelijk. Ik heb zelf ook nog een tijdje gepraat met Antoine en Evan topgozers!

Kan niet wachten om hem te ontmoeten!
Zin in!!
 
Foto's maken:D (en posten)
 
Ja Antoine Vaillant is echt een baas pur sang. Hele aardige atleet, nam de tijd voor je om een praatje te maken.
Vond sowieso al die gasten van Universal erg chill, Evan ook inderdaad! Was ook niet heel erg druk bij hun stand wat ook wel relaxt was!
 
Back
Naar boven