AndroidHealthClinic

Update Antoine Vaillant

Bezoekers in dit topic

gister ontmoet op FIBO.
echt een top gozer. uiteraard ff een fototje genomen!
was ook best rustig bij de universal stand :o
 
post die pics dan broskis
 
Maatje van me stuurt net deze pic:

2nu6pvq.jpg
 
Vandaag ook de kans gehad om even met Antoine te praten. Wat een sympathieke kerel (in tegenstelling tot Jay Cutler, Kai Greene en Tony Freeman). Ook even op de foto natuurlijk :

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Jay negeerde ons compleet, deed alsof hij ons niet hoorde en zijn aanhang moest ons vertellen dat hij geen tijd had... Enkele fans stonden bij Kai en stonden op het punt een foto te nemen, ineens zegt Kai "Go", zijn gezicht stond ineens op onweer en hij liep gewoon weg. De jongens die op de foto wilden wisten niet wat er gebeurde. En Tony deed op een arrogante manier teken van "geen centen, geen foto".
Oh ja, Evan Centopani was ook vrij kortaf.

Ik vind dat je wel even wat vriendelijk kan zijn als je fans, mensen die naar je opkijken, even een fotootje willen en even willen praten. Daarom zijn die atleten toch op zo'n evenement, of niet?
 
Vandaag ook de kans gehad om even met Antoine te praten. Wat een sympathieke kerel (in tegenstelling tot Jay Cutler, Kai Greene en Tony Freeman). Ook even op de foto natuurlijk :

[afbeelding niet meer beschikbaar]


Vind je Jay onvriendelijk dan?Dat heb ik nog nooit gehoord eigenlijk, ik ken hem als een hele vriendelijke vent.

---------- Post toegevoegd 14 April 2013 om 22:19 ----------

Jay negeerde ons compleet, deed alsof hij ons niet hoorde en zijn aanhang moest ons vertellen dat hij geen tijd had... Enkele fans stonden bij Kai en stonden op het punt een foto te nemen, ineens zegt Kai "Go", zijn gezicht stond ineens op onweer en hij liep gewoon weg. De jongens die op de foto wilden wisten niet wat er gebeurde. En Tony deed op een arrogante manier teken van "geen centen, geen foto".
Oh ja, Evan Centopani was ook vrij kortaf.

Ik vind dat je wel even wat vriendelijk kan zijn als je fans, mensen die naar je opkijken, even een fotootje willen en even willen praten. Daarom zijn die atleten toch op zo'n evenement, of niet?

Apart dat Jay zo deed?
Verder heb je gelijk, de fans komen voor de atleet en de fans maken een atleet, zonder fans zijn ze ook niks, ze komen zelf hun zakken vullen dus mogen ze best enthousiast zijn.
Dat ze geld vragen voor een foto begrijp ik, maar dan mogen ze wel vriendelijker doen, wel apart, want ik ken ze allemaal vanaf de andere kant en komen ze anders over, maar blijkbaar zijn ze tegen gewone bezoekers heel onvriendelijk, das wel jammer.
 
Misschien omdat ze er al een aantal dagen in die drukte staan. Ik zou na een uur al ****ing chaggie zijn. :p
 
Vind je Jay onvriendelijk dan?Dat heb ik nog nooit gehoord eigenlijk, ik ken hem als een hele vriendelijke vent.

---------- Post toegevoegd 14 April 2013 om 22:19 ----------



Apart dat Jay zo deed?
Verder heb je gelijk, de fans komen voor de atleet en de fans maken een atleet, zonder fans zijn ze ook niks, ze komen zelf hun zakken vullen dus mogen ze best enthousiast zijn.
Dat ze geld vragen voor een foto begrijp ik, maar dan mogen ze wel vriendelijker doen, wel apart, want ik ken ze allemaal vanaf de andere kant en komen ze anders over, maar blijkbaar zijn ze tegen gewone bezoekers heel onvriendelijk, das wel jammer.
Tuurlijk doet Jay zo, hij heeft letterlijk uren lang poses zitten nemen met fans misschien was hij het even zat en ging hij wat anders doen?
 
Misschien omdat ze er al een aantal dagen in die drukte staan. Ik zou na een uur al ****ing chaggie zijn. :p

Precies..

Toen Jay tijdje terug in Veldhoven was gewoon praatje mee gemaakt, relaxte kerel
 
Idd hij nam alle tijd en ging pas weg toen iedereen met hem op de foto was geweest!
 
echt super kerel die met zijn voeten op de grond staat Antoine
ook vlug een foto en korte babbel mee gehad en die was nog steeds dolenthousiast na 4 dagen fibo (was trouwens al na 17u vandaag, dus fibo liep echt op zijn einde)
viel me inderdaad ook op hoe rustig die Universal-stand was in het algemeen (en jammer dat de t-shirts uitverkocht waren)

wat Jerome89 zegt viel me vandaag trouwens ook op aan Cutler (Coleman ook deels)
Kai leek me daarentegen wel dolenthousiast vandaag
 
Jay negeerde ons compleet, deed alsof hij ons niet hoorde en zijn aanhang moest ons vertellen dat hij geen tijd had... Enkele fans stonden bij Kai en stonden op het punt een foto te nemen, ineens zegt Kai "Go", zijn gezicht stond ineens op onweer en hij liep gewoon weg. De jongens die op de foto wilden wisten niet wat er gebeurde. En Tony deed op een arrogante manier teken van "geen centen, geen foto".
Oh ja, Evan Centopani was ook vrij kortaf.

Ik vind dat je wel even wat vriendelijk kan zijn als je fans, mensen die naar je opkijken, even een fotootje willen en even willen praten. Daarom zijn die atleten toch op zo'n evenement, of niet?

Misschien had iemand een grapefruit aan kai gegeven?
 
Natuurlijk zijn dit maar momentopnames van deze mensen he. Kan best mogelijk zijn dat ze het even beu zijn omdat ze er al een paar dagen staan. Maar vond het gewoon jammer dat ik als fan juist op zo een moment in contact kom met de profs. Maar al bij al vond ik het een geslaagde dag. De vrouwelijke atleten waren trouwens wel allemaal even vriendelijk :)
 
Back
Naar boven