MuscleMeat

Update Antoine Vaillant (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

haha ziet er beter uit dan de poundstone shake... (gekookte kip met water in de blender)
 
Leuk fysiekje, maar ik vind die schouders echt totaal niet kloppen met de rest van z'n lichaam, zijn borst bijvoorbeeld :rolleyes:
 
Zou me niks verbazen als die gozer binnekort uit de kast komt :roflol:
 
Naturalguy over hoe ze (Universal USA) Antoine zien plaatsen op de NY PRO

It's a tough lineup especially with Cedric now entering and Victor already in. It's hard to say until you game day and we see what kind of shape everyone will come in. He is going to have to beat guys on conditioning and aesthetics. He needs to put on more size to hang with the big boys but his strengths are his aesthetics and small waist. I talked to him about it and he is going to put on size slowly which is a wise move. If his waist gets big it's going to ruin his strengths. I think if he cracked the top 10 that would be a great accomplishment.
 
Dat kapsel??
 
Eerlijk gezegd snap ik al die reacties van, zal me niets verbazen als hij uit de kast komt.
Waarop baseren jullie dat? En wat dan nog zijn jullie allemaal homofoob ofzo? Stel hij is homo ben je dan bang wat andere mensen van je vind als ze weten dat je een homo cool vind:eek:? Grow up
 
Eerlijk gezegd snap ik al die reacties van, zal me niets verbazen als hij uit de kast komt.
Waarop baseren jullie dat? En wat dan nog zijn jullie allemaal homofoob ofzo? Stel hij is homo ben je dan bang wat andere mensen van je vind als ze weten dat je een homo cool vind:eek:? Grow up

Hij had een relatie met een tranny dacht ik.
 
Eerlijk gezegd snap ik al die reacties van, zal me niets verbazen als hij uit de kast komt.
Waarop baseren jullie dat? En wat dan nog zijn jullie allemaal homofoob ofzo? Stel hij is homo ben je dan bang wat andere mensen van je vind als ze weten dat je een homo cool vind:eek:? Grow up

Een van mijn beste maatjes is homo...dus je reactie slaat werkelijk nergens op.
Het zou me gewoon niks verbazen....verder zal het me vrij weinig interesseren.
 
Eerlijk gezegd snap ik al die reacties van, zal me niets verbazen als hij uit de kast komt.
Waarop baseren jullie dat? En wat dan nog zijn jullie allemaal homofoob ofzo? Stel hij is homo ben je dan bang wat andere mensen van je vind als ze weten dat je een homo cool vind:eek:? Grow up

Ik zie er weinig homo achtigs aan, hij doet gewoon waar hij zin in heeft omdat zelfs in een roze tutu hij nog een baas is met dat fysiek.
 
Je mag hem hebben
 
Back
Naar boven