AndroidHealthClinic

Update Antoine Vaillant (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Heeft niemand in de gaten dan dat hij zwaar van de kaart is???

Antoine quit the amphetamine...

"Damn I don't remember getting up and posting this. I was Xanaxed out lol look at my typing! I just got up!"
Quote van Antoine Vaillant :P
 
kvind Mike Johnson er dan toch een stuk beter bijstaan op die préjudging foto's dan Antoine...
fysiek van Frank ziet er gewoon sick uit met die overdreven vasculariteit van em :D
 
Antoine Vaillant quote: "I gained 30 pounds in one month and I knew this was meant for me."

Oooooooooooooow OK...
 
13torontopre30515.jpg


13torontopre30519.jpg

13torontopre30540.jpg

13torontopre30776.jpg

Lol nu is die weer veels te soft
 
Me onstage today.... Thinking about doing a brownie suicide lol



[Afbeelding niet meer beschikbaar]


"If I won a new fan bro then it makes it better for me
smile.png
wait until you see all the footage I am getting!!! Me doing the shoe js a loss for my placings, but me doing it is a WIN for u guys... You will love the vids thats coming...."

Ik ben benieuwd :)
 
Kan zomaar dat hij hier als allerlaatste gaat eindigen. Hoe jammer ik het ook vind, hij ziet er echt niet uit.
Als ik hem was zou ik me minimaal 1 jaar volledig richten op massa bouwen op de juiste plekken en het dan weer eens proberen. Buiten het feit dat hij de slechtste conditie van alle deelnemers heeft komt hij ook nog wat massa te kort om een beetje mee te komen met de top 10.
 
Maakt een beetje de indruk alsof hij nog maar halverwege zijn voorbereiding is
 
Kan zomaar dat hij hier als allerlaatste gaat eindigen. Hoe jammer ik het ook vind, hij ziet er echt niet uit.
Als ik hem was zou ik me minimaal 1 jaar volledig richten op massa bouwen op de juiste plekken en het dan weer eens proberen. Buiten het feit dat hij de slechtste conditie van alle deelnemers heeft komt hij ook nog wat massa te kort om een beetje mee te komen met de top 10.
Zijn die foto's niet van de pre judging? Er kan toch nog een hoop veranderen?
Niet?

Idd wel jammer! :sad:



edit:
Woke up drier... My body changes so fast and everythere... Like a lightning lol


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
en daar heb je dan plots z'n bruutste pic 'ooit' ...
 
Hoeveel mensen pieken wel niet of te vroeg of te laat? ;)
 
Antoine zei ook dat die bij zn vorige show no carbs of carbcyling deed en zn trainingen bagger waren en nu eet die gewoon normaal en zijn trainingen gaan nu ook heel lekker.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Z'n maat stond iig wel droog al 3 dagen van te voren.
 
die 2e foto van Frank is gewoon bruut... damn!
 
Kenkertje ziek man :)
 
De tering die 2e foto pff..
 
Back
Naar boven