AndroidHealthClinic

Update Antoine Vaillant (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Toppunt van de avond doen ze wat vuurwerk naar beneden gooiden.
 
Echt een supervette gym daar.
 
derp 200 + squat

---------- Post toegevoegd 4 August 2013 om 14:07 ----------

Ja. Je hebt natuurlijk ook nog guest performance etc. Universal sponsort natuurlijk niet zoveel als MuscleTech etc, ik las ergens dat Phil al ver boven de half miljoen per jaar zat.
ik las 750,000 K per jaar



maar als universal antoine bijvoorbeeld 2-3 k per maand geeft + zijn aas sponsert dan is het wel heel erg nice + antoine coached en verkoopt merchandise + guest posing etc denk dat die dan 4000 per maand krijgt, kan je lekker mee leven hoor
 
derp 200 + squat

---------- Post toegevoegd 4 August 2013 om 14:07 ----------


ik las 750,000 K per jaar



maar als universal antoine bijvoorbeeld 2-3 k per maand geeft + zijn aas sponsert dan is het wel heel erg nice + antoine coached en verkoopt merchandise + guest posing etc denk dat die dan 4000 per maand krijgt, kan je lekker mee leven hoor

Dat is wel heel erg veel ;)
 
Heb hem nog nooit zien guest posen , wel appearings bij stands.
 
Op youtube is het veel leuker om naar filmpjes van hem te kijken dan van die serieuze bodybuilders. Hij combineert tenminste het serieuze met leuke en grappige dingen..
 
Iemand een idee over de muziek die Antoine draait tijdens het trainen en vaak in zijn filmpjes
? Doel dan op de namen van de bands. Lekker hard namelijk en kan ik wel gebruiken op mij iPod.
 
Dat bedrag komt van de Unknown IFBB Pro. Die zei dat Phil 750k+ verdient bij MT.

Er stond 750.000 k dat is 1000 x zoveel als 750 k ;).
 
Haha scherp. Maar inderdaad 750k.
 
Iemand een idee over de muziek die Antoine draait tijdens het trainen en vaak in zijn filmpjes
? Doel dan op de namen van de bands. Lekker hard namelijk en kan ik wel gebruiken op mij iPod.

Hatebreed is de beste trainingsmuziek ooit, dikke vette aanrader. Is ook een paar keer langsgekomen in z'n video's. Bij bovenstaande video hoorde ik ook heaven shall burn, ook een goede band. Verder ken ik de meeste bands ook niet maar zoek eerste deze maar op;)

Hier heb je alvast een lekker nummertje van het nieuwe album: http://www.youtube.com/watch?v=XGOihDAutdg&list=PLDl3gU5STUgnTFKVPUB5GOfSSJHEEbi-v
Alstublieft
 
Lamp of God en Slayer meestal ook.
 
Antoine is mijn held<3

---------- Post toegevoegd 5 August 2013 om 21:30 ----------

Op hem subscriben zorgt ervoor dat je je nooit verveelt op YT
 
Iemand een idee over de muziek die Antoine draait tijdens het trainen en vaak in zijn filmpjes
? Doel dan op de namen van de bands. Lekker hard namelijk en kan ik wel gebruiken op mij iPod.

shazam bro ;)
 
Back
Naar boven