MuscleMeat

Update Antoine Vaillant (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

De Vaillant 'hype' is toch wel overgewaaid imo na z'n teleurstellende eerste pro show.

Best jammer imo. T is iemand die leuke filmpjes maakt, een positieve instelling heeft en gewoon een allround tof persoon. Fok de hype. Hij is vast niet de enige die er k*t bijstaat op zn eerste show.
 
zelf post hij ook niet veel filmpjes meer tegenwoordig, zal meer daaraan liggen denk ik
kan alleen maar teken zijn dat hij zich momenteel concentreert op hetgeen hij moet doen hopelijk

zag op zijn maat Mike Johnson zijn facebook verschijnen dat Mike volgend jaar de Tampa en Dallas shows gaat meedoen + dat hij verwacht om op 245lbs on stage te verschijnen
ik vermoed dus dat ze allebei een pak massa aan het gainen zijn momenteel
 
Hopelijk neemt ie het nog au serieux want al dat touren in prep modus & on stage komen met zo'n snorretje & belachelijk kapsel is toch ook niet bevorderlijk. En als hij echt denkt dat hij in de cut pas massa gaat gainen ....
Ik geloof nog wel in hem, in theorie is er nog tijd genoeg.
 
Hij is nog jong natuurlijk. Ik heb er ook wel vertrouwen in dat we op zijn tijd een 'new & improved' Antoine gaan zien.
 
De Vaillant 'hype' is toch wel overgewaaid imo na z'n teleurstellende eerste pro show.

hij mag nog geen pro genoemd worden imho...:rolleyes:
hij is gewoon zo'n social media hoer van Universal.

tegenwoordig hebben veel supplementen-merken van die overschatte-en-te-vette-onstage-komende "bodybuilders" die gewoon constant het merk moeten promoten...:o
 
Weer met John Meadows? Dacht dat hij daar vanaf was gestapt?

Al dat gesnaai tijdens die tours afgelopen tijd... zo direct weer een jaar weggegooid
 
aardige decakop heeft die vent gekregen haha
 
geweldige leven heeft die gast, tijdens roaptrip at die alleen maar junk, lekker salaris, lekker veel meiden om hem heen. Trainen eten en slapen :D
 
Die is oud volgens mij
 
hahahaha 10:50 gekke antwan xd en 12:00 dynamic duo ;pp
 
130 kilo weegt hem in dat laatste filmke, hij lijkt wel lang niet zo zwaar
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
130 kilo weegt hem in dat laatste filmke, hij lijkt wel lang niet zo zwaar

In z,n video's lijkt hij idd geen 130kg omdat hij erg soft is, maar ik heb met hem staan praten op de Fibo dit jaar, dan lijkt hij 4x zo groot als op video :eek:
 
Back
Naar boven