MuscleMeat

Update Antoine Vaillant (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Hahaha verdomme :roflol:
 
Haha wat een gast
 
Hahaha die gozer is heel niet wijs :roflol:
 
Haha echt een meester :roflol: Hoe grappig zou t zijn als je zo'n buffed dude in je sportschool ziet lopen.
 
En over 3 jaar pleegt ie uit gekkigheid zelfmoord. Vind hem grappig, maar is idd niet helemaal wijs. Heb het nu al een paar keer verkeerd zien gaan met die echt gekke jongens.
 
dus omdat hij wat loopt te zwanzen en fun te maken, pleegt ie binnen x aantal jaar zelfmoord

:scratch:



:roflol:
 
Lijkt me eerder dat hij plezier maakt van zijn leven

Niet iedereen die gek is staat strak van de drugs..

Oh wacht :trollface:
 
Zolang hij niet naar de sauna gaat zit het wel goed :o
 
En over 3 jaar pleegt ie uit gekkigheid zelfmoord. Vind hem grappig, maar is idd niet helemaal wijs. Heb het nu al een paar keer verkeerd zien gaan met die echt gekke jongens.

Wacht maar af :D

lawl
21385037_wtf_reaction_gif.gif
 
hoe komt het dat deze jongen van 25 zo sterk is? hij doet schouder dumbel press met 60 kilo alsof het niks is
 
hoe komt het dat deze jongen van 25 zo sterk is? hij doet schouder dumbel press met 60 kilo alsof het niks is

ik heb van betrouwbare bronnen vernomen dat hij waarschijnlijk aan de creatine monohydraat zit. Maar het zo ook de creatine ethyl esther versie kunnen zijn.
 
Wat een held :roflol:

ik heb van betrouwbare bronnen vernomen dat hij waarschijnlijk aan de creatine monohydraat zit. Maar het zo ook de creatine ethyl esther versie kunnen zijn.

Wat is de halfwaarde tijd van creatine??! Ik wil ook 60kg shoulder press doen
 
Back
Naar boven