AndroidHealthClinic

Update Antoine Vaillant (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Bruut fysiek blijft het! :D
 
Paar nieuwe foto's:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Look how weird they look there lol.... It's a vacuum + only abs flex.. Obliques stay vacuumed.
 
Duckface alert
 
beachboy klasse naast jeff seid komende olympia?
 
herinner mij trouwens 1-2 weken terug dat hij een foto op fb plaatste met het onderschrift '@265lbs' en iets in die aard van 'houden zo of nog doorbulken, maar ervoor zorgen dat mijn middel slank blijft'?

snap wel dat hij bang is om zijn goeie middel te verliezen, maar op zo'n gewicht kan hij imo weinig uitrichten on stage(?)
 
herinner mij trouwens 1-2 weken terug dat hij een foto op fb plaatste met het onderschrift '@265lbs' en iets in die aard van 'houden zo of nog doorbulken, maar ervoor zorgen dat mijn middel slank blijft'?

snap wel dat hij bang is om zijn goeie middel te verliezen, maar op zo'n gewicht kan hij imo weinig uitrichten on stage(?)

Ligt toch wat genuanceerder denk ik. Das rond de 120 kilo? De eens zn 120 kilo is de ander niet.
Denk dat ie toch wel wat moet kunnen presteren.
 
Me with normal clothes on... And non-gym.. that's a first on the internets!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

YESS!! Been looking for those for like a whole decade lol.... I promise it's the last pair I get @melbriard lol
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tried this pose earlier and I like it... Old school lookin' ... And the prep is going well so far! Alot lighter than usual I woke up at 255lbs a couple times lol.. @universalusa
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Some more shots.... I feel good this year!! @mike_johnson81 @frank_mcgrath78
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

I will prepare an elixir that will increase the muscle inner pumps.... Trust me I am a druid.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

In gym posing!! THE PUMP IS THE CURE!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

@officialkaigreene looked awesome there.... Randomly I took a pic of like the same pose and found this one of @officialkaigreene later in the day
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

MAHMUT IMRAK.. From Turkey, saw this shot of him doing this SIIIICKK pose so I had to nail it... I need to perfect it more but I will do it onstage at NYP and TO PRO!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Guess what body part I just trained? lol ... Btw now 11 WEEKS OUT! NEW YORK PRO!!!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

PUSH IT TO THE LIMIT!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

THE PUMP..... Is the cure!!!!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

lex it off brooo!! have fun everybody going to Arnold Classic, stop by the CAGE to see my @universalusa I miss them!! Me Im home preppin' this time...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


---------- Toegevoegd om 14:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:26 ----------

meen je niet YOGI, oh god haha je was met net voor met die dump :(
 
Damn cool brilletje :D Nergens te vinden :P

Net fysiek ook, vooral de delts!
 
concentreert zich dit jaar duidelijk op zijn prep ipv overal op tour te gaan enzo :)
 
Volgens mij is dat gewoon nog evenveel massa als 2jr geleden.
 
10 weeks out

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Conditie zal wel beter zijn dan vorig jaar maar is veel te klein. Moet echt is een ruime offseason gaan hebben wil hij een keer mee gaan doen.
 
Super vooruitgang boekt hij!!
Hij is nu ook begonnen met zijn voorbereiding voor de NY Pro!
 
Back
Naar boven