AndroidHealthClinic

update Arnold

Bezoekers in dit topic

boforli

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
17 mei 2006
Berichten
8.772
Waardering
309
index.php?PHPSESSID=77e0ed4d1d9df3da27d27d0f5a9780c8&action=dlattach;topic=332167.jpg

index.php?PHPSESSID=77e0ed4d1d9df3da27d27d0f5a9780c8&action=dlattach;topic=332167.jpg
 
Ziet er best uit toch voor zijn leeftijd.
 
Hij heeft net vrouwentieten
 
Maakt me niet zoveel uit hoe ie er nu bijloopt, zoals ie er in z'n topjaren uitzag is toch wel mijn voorbeeld samen met Serge Nubret.
 
best wel triest om te zien hoe een mens aftakeld. Niet dat hij er slecht uitziet voor zijn leeftijd echter
 
hij heeft veel plastische chirurgie ondergaan las ik
 
Maakt me niet zoveel uit hoe ie er nu bijloopt, zoals ie er in z'n topjaren uitzag is toch wel mijn voorbeeld samen met Serge Nubret.

true story
 
de beste man is op leeftijd!!

dan zie je er niet meer uit zoals in z'n jonge jaren
hij is van niks, naar bekend bodybuilder, naar acteur, naar gouvener gegaan..

niks dan respect voor Arnold!!
 
de beste man is op leeftijd!!

dan zie je er niet meer uit zoals in z'n jonge jaren
hij is van niks, naar bekend bodybuilder, naar acteur, naar gouvener gegaan..

niks dan respect voor Arnold!!

Beter kan ik het niet zeggen..

Altijd dat gelul hier als er een foto van een bodybuilder op leeftijd voorbij komt.
Deze man (en mensen) hebben er wel mooi gestaan in hun tijd.
Hoe staan jullie er nu bij?

Dit is alleen voor de haters bedoeld he ;-)
 
Uitzonderingen daar gelaten, maar het is toch een duidelijk verhaal dat dit een logisch gevolg is van veroudering.

Geloof best dat als Arnold een ander carriere pad had gekozen en zn trainen anders had afgebouwd en nu op een maintenance niveau zou trainen hij wellicht meer tot de verbeelding sprak als de man van de legende.. Echter heeft hij dat niet.

Totaal geen recht tot klagen mijn inziens.
 
Woow manboobs, hopen dat het aan de foto ligt voor hem.

Blijft natuurlijk wel een held, hoe hij er ook uitziet.
 
arnold zag er in zijn top tijd ook niet heel het jaar top uit,
 
Who give´s a **** over hoe hij er nu bij loopt... waarschijnlijk is hij er zelf gewoon tevreden mee want anders had die allang er al iets aan gedaan. En misschien komt het wel gewoon door alle stres die die heeft als The Governor:D
 
Woow manboobs, hopen dat het aan de foto ligt voor hem.

Blijft natuurlijk wel een held, hoe hij er ook uitziet.

Dus je eerste zin slaat nergens op is de conclusie van je geschrevene? ;)
 
Hoe oud is hij ondertussen al wel niet?
 
Vaak hoor je de gemiddelde mens zeggen als het over arnold gaat: Ja maar nu ziet ie er uitgezakt uit. So what? De meeste mensen zien er hun hele leven verlept uit en hij heeft tenminste nog voor een lange tijd zo'n beetje het beste fysiek in de wereld gehad.
Arnold is een superheld :cool:
 
met die licht-inval en schaduw op zijn borst lijkt het natuurlijk of hij tieten heeft ...
waarom kunnen mensen niet eens leren dat lichtinval en de hoek van de foto's een grote rol spelen van de contouren van je fysiek ...
 
Wat waren zijn stats vroeger eigelijk?
gewicht / lengte / bf etc..
 
Back
Naar boven