XXL Nutrition

update Big Bad Wolf (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Je hebt ook ander soort hernia's...Heeft niks met je rug te maken.
Is een hernia geen uitstulping???
bijv in je buikspieren...
Kijk maar es naar die bobbel op ze buik boven ze navel... zie je dat nou echt niet...
Das als de buikwand een beetje scheurt en de ingewanden er doorheen uitstulpen.
Don long had er een , Marcus Ruhl had er een...
En vele andere
Is niet echt gevaarlijk maar wel een teken van bepaalde dingen..
En eerder had ie em niet.....

Doe eerst es wat research voor je dingen roept.......

lol, als jij eens research had gedaan, had je geweten dat een buikhernia heel pijnlijk is waarbij darmen bekneld kunnen raken en soms zelfs kunnen afsterven, wat weldegelijk heel gevaarlijk is. dus dan kun je no way trainen, dus ga nou niet roepen dat dat zomaar ff iets is wat jij btw met het blinde oog kan vast stellen, terwijl artsen daar hele diagnoses voor moeten stellen
amen....
 
Sorry to burst your bubble.... maar...
Die hernia op ze buik had ie eerder niet....
Ze haar waait steeds meer van ze hoofd...
En ze ogen krijgen die ongezonde uitstraling en het frisse is er af.. begint er grauw uit te zien....
Niks met dat ie spierwit is te maken..
Vergelijk maar es oude foto's met nieuwe van hem..... you'll see.....

Hij was al perfect!!!!
Nu gaat ie alleen maar slechter worden omdat ie zijn zogenaamd slechte onderrug moet optrekken en zijn hams.....

tja.......

Ieder zijn ideaalbeeld.....

oke "dokter lico", mail hem anders ff dat z'n gezondheid achteruit en dat hij een hernia abdominalis heeft volgens jou, misschien behoedt je hem voor een enge ziekte.

en vertel hem meteen ff je advies over dat onderrug hamstrings verhaal, want Wolf is nog onervaren hij weet nog niet zo goed waar hij mee bezig is....
 
Dude, WTF. Dit is echt gestoord!:eek: Check die benen dan!
 
mijn moto is "what ever it takes" en ik doe ook gekke dingen om zo groot mogelijk te worden en als ik in voorbereiding ben zet ik m'n verstand op nul maar weet dat bodybuilding tegenwoordig niet meer gezond is. heb al een aantal prof in het echt ontmoet en de enigste die er nog een beetje fris uitzag en gezond over kwam was ronnie.
ik zal nooit onze geliefde sport afbreken maar je moet de feiten onder ogen komen, kijk naar alle grote in het begin van hun carriere en hoe ze nu staan,groter wel, maar beter? beste vb is dorian die kerel ziet er zestig uit dus je moet niet vragen hoe hij zich voelt, en dan de oude garde...hoeveel leven er nog van? en de gene die nog leven in welke gezondheid verkeren zij? Je moet gewoon eerlijk zijn tegenover jezelf, elke serieuze bb voelt zich af en toe wel is slecht en op die dagen vraagt ie zichzelf wel is af met wat ie eigenlijk bezig is en voorwat.....
 
Jay Cutler >>>>>>>>> * 1000000000 >>>>>>>>> Dennis Wolf.
 
Ja Wolf... Grote kanshebber. Enige minpuntje zijn zn kuiten vind ik...
 
tricep kan beter!
 
Sorry to burst your bubble.... maar...
Die hernia op ze buik had ie eerder niet....
Ze haar waait steeds meer van ze hoofd...

Ik zie trouwens ook geen reductie van z'n haargrens. De man heeft nauwelijks inhammen. Wacht nou maar af tot in wedstrijdshape is.. dan ziet het er allemaal al weer heel anders uit.
 
ziet er goed uit ,, hoop in wedstrijdvorm nog wat meer kuit te zien
 
Toch altijd lachen met de reacties op offseason pics , ik denk dat je zelf ooit op het podium moet hebben gestaan om het te begrijpen dat bodybuilding voor een groot deel illusie is. Je doet alles om net die dag op je best te zijn , en het verschil met je offseason fysiek is dan ook gigantisch.
 
lol, als jij eens research had gedaan, had je geweten dat een buikhernia heel pijnlijk is waarbij darmen bekneld kunnen raken en soms zelfs kunnen afsterven, wat weldegelijk heel gevaarlijk is. dus dan kun je no way trainen, dus ga nou niet roepen dat dat zomaar ff iets is wat jij btw met het blinde oog kan vast stellen, terwijl artsen daar hele diagnoses voor moeten stellen
amen....

Tjonge wat zijn we weer op onze pootjes getrapt.
Is wel degelijk een buikhernia...
Komt van zwaar deadliften en squatten vooral....
En andere dingen.....
En kan gevaarlijk zijn maar meestal valt het wel mee met afsterven van darmen hoor..... Das alleen als je het onbehandeld laat.
Maar goed is het niet....

Dus ik heb me research wel gedaan hoor.....
Maar ja ga maar weer wat googlen en doe of je er verstand van hebt....
Dan kan je vinden dat overmatig gebruik van bepaalde dingen en middelen het proces kan uitlokken.....
Internet warrior...... hahaha.....:D
 
oke "dokter lico", mail hem anders ff dat z'n gezondheid achteruit en dat hij een hernia abdominalis heeft volgens jou, misschien behoedt je hem voor een enge ziekte.

en vertel hem meteen ff je advies over dat onderrug hamstrings verhaal, want Wolf is nog onervaren hij weet nog niet zo goed waar hij mee bezig is....

Kerel weet je wat sarcasme is...?
ik bedoel juist dat ie zijn hams en onderrug helemala niet hoeft op te trekken.... lees eerst es goed voordat je iets brult!
En miss ben ik wel dokter.... ken je me?? Nee heh......
Hernia abdominalis... heb je goed gegoogeld ..... netjes hoor.......

Weer een internet warrior..... hahahaha....
Doe toch rustig joh....

Je hoeft het niet eens met me te zijn.. maar om gelijk zo denegrerend me dokter lico te noemen waarom??

Opgekropte stress....? Vind je de wereld een rotplek ofzo......?
Beetje vrolijker jonge..... kan geen kwaad.....
 
mijn moto is "what ever it takes" en ik doe ook gekke dingen om zo groot mogelijk te worden en als ik in voorbereiding ben zet ik m'n verstand op nul maar weet dat bodybuilding tegenwoordig niet meer gezond is. heb al een aantal prof in het echt ontmoet en de enigste die er nog een beetje fris uitzag en gezond over kwam was ronnie.
ik zal nooit onze geliefde sport afbreken maar je moet de feiten onder ogen komen, kijk naar alle grote in het begin van hun carriere en hoe ze nu staan,groter wel, maar beter? beste vb is dorian die kerel ziet er zestig uit dus je moet niet vragen hoe hij zich voelt, en dan de oude garde...hoeveel leven er nog van? en de gene die nog leven in welke gezondheid verkeren zij? Je moet gewoon eerlijk zijn tegenover jezelf, elke serieuze bb voelt zich af en toe wel is slecht en op die dagen vraagt ie zichzelf wel is af met wat ie eigenlijk bezig is en voorwat.....


Je hebt wel gelijk...
Maar van de oude garde is het merendeel echt nog wel gezond hoor.....
Berry, Haney, Strydom, Labrada.....enz.
En zelfs yates ziet er gezond uit.... goeie sixpack....
Tuurlijk zijn er die ziek zijn geworden , maar hoeveel gewone mensen gaan dood aan hartproblemen..??
En net als gewone mensen worden bb ook ziek....
En tuurlijk loop je wel meer risico's.....
Maar je kan er zelf een hoop aan doen.....
Kijk als je off season 30 kilo zwaarder bent als op het podium...... (trey brewer)
Das ongezond en zwaar voor je lijf....
En maak het niet te gek met de drugs......

En ik ken een aantal profs en top amateurs........
En sommige zijn gezonder als anderen....
En meestal krijgen ze problemen niet door de anabole middelen maar door vochtafdrijvers...... je nieren naar de klote..... (flex...) (long) (prince) enz enz..
En veel gebruiken ook andere dingen naast steroiden , hgh, igf1, dingen die niet goed kunnen zijn........
Tegenwoordig is het doorgeslagen....... helaas..... de nul generatie ......

Dokter lico..... lol......
 
Kerel weet je wat sarcasme is...?
ik bedoel juist dat ie zijn hams en onderrug helemala niet hoeft op te trekken.... lees eerst es goed voordat je iets brult!
En miss ben ik wel dokter.... ken je me?? Nee heh......
Hernia abdominalis... heb je goed gegoogeld ..... netjes hoor.......

Weer een internet warrior..... hahahaha....
Doe toch rustig joh....

Je hoeft het niet eens met me te zijn.. maar om gelijk zo denegrerend me dokter lico te noemen waarom??

Opgekropte stress....? Vind je de wereld een rotplek ofzo......?
Beetje vrolijker jonge..... kan geen kwaad.....

Leer je in godsnaam eens typen man. Je komt lekker chaotisch en gestresst over zo. Alleen al daaruit kan ik opmerken dat je geen dokter bent en ook geen functie hebt waarbij je veel moet schrijven/typen. Je lijkt zo eerder op een productiemedewerker zonder opleiding, dus typ in het vervolg aub normaal. Komt stukken netter over.
En ja, het kan best een herna zijn wat hij op zn buik heeft. Maar dat dit door het deadliften komt is gewoon dikke bullshit. Iedereen kan zoiets krijgen, zelfs mensen die niet trainen. Er kloppen zeker dingen wat je zegt, maar bijna de helft is dikke onzin.
 
Laatst bewerkt:
Leer je in godsnaam eens typen man. Je komt lekker chaotisch en gestresst over zo. Alleen al daaruit kan ik opmerken dat je geen dokter bent en ook geen functie hebt waarbij je veel moet schrijven/typen. Je lijkt zo eerder op een productiemedewerker zonder opleiding, dus typ in het vervolg aub normaal. Komt stukken netter over.
En ja, het kan best een herna zijn wat hij op zn buik heeft. Maar dat dit door het deadliften komt is gewoon dikke bullshit. Iedereen kan zoiets krijgen, zelfs mensen die niet trainen. Er kloppen zeker dingen wat je zegt, maar bijna de helft is dikke onzin.


Mannetje wat is je probleem..... miss gebruik ik deze schrijfsT wel om bepaalde redenen....
Je kent me niet eens man .. dus hoe kan je weten wie ik ben wat ik doe en wat voor een opleiding ik heb.....
Doe es rustig wat ik al zei,...
Ik typ zoals ik wil...
En kan zeker wel van zwaar deadliften en squatten komen..... belast je core namelijk heel erg....
Wat ik al zei..... jochie doe es rustig......
 
Mannetje wat is je probleem..... miss gebruik ik deze schrijfsT wel om bepaalde redenen....
Je kent me niet eens man .. dus hoe kan je weten wie ik ben wat ik doe en wat voor een opleiding ik heb.....
Doe es rustig wat ik al zei,...
Ik typ zoals ik wil...
En kan zeker wel van zwaar deadliften en squatten komen..... belast je core namelijk heel erg....
Wat ik al zei..... jochie doe es rustig......

Ok pappa.
 
Massief... Vind wel dat zijn tan extreem lelijk is opgebracht, maar dan ook echt lelijk..
 
Minder haar? Hij heeft het gewoon opgeschoren mensen :p
 
Mannetje wat is je probleem..... miss gebruik ik deze schrijfsT wel om bepaalde redenen....
Je kent me niet eens man .. dus hoe kan je weten wie ik ben wat ik doe en wat voor een opleiding ik heb.....
Doe es rustig wat ik al zei,...
Ik typ zoals ik wil...
En kan zeker wel van zwaar deadliften en squatten komen..... belast je core namelijk heel erg....
Wat ik al zei..... jochie doe es rustig......

Loop allemaal niet zo te zeiken op elkaar, niemand hier zit op het niveau als Wolf..

Maar goed, iedereen z'n eigen leven.. :)
 
Back
Naar boven