XXL Nutrition

update bulk

Bezoekers in dit topic

Botjebuilder83

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
25 nov 2008
Berichten
25
Waardering
0
ben 1.65 lang ongeveer, toen ik aan mijn bulk begon woog ik 63 kilo, weeg nu inmiddels 70. ben er wel vet tevrededen over hoor, aangezien dit mijn eerste bulk is. mijn doel was/is om ongeveer tot de 75 max 80 door te bulken en dan gaan cutten. klein probleem: ik heb het gevoel dat ik bij mijn buik vet op sla, vooral mijn zwembandjes zeg naar. daardoor ben ik nu gaan twijfelen over mijn bulk. want ik groei echt goed maar wil natuurlijk niet te vet worden. hebben mensen hier ook ervaring mee? moet ik gewoon lekker door bulken en me geen zorgen maken over dat beetje extra vet bij mijn buik? in januari begin ik aan mijn cut, komt het dan wel goed?
 
met dat probleem zit ik ook :D maarjah wat er aan komt kan er ook weer af he ik zou lekker door gaan ff nog;)
 
Meten is weten. ;)
 
Hoeveel kom je ongeveer aan per maand dan? Zelf vind ik 1 kg een mooie richtlijn voor beginners (6 maand tot 2 jaar training). Als het te erg word zou je een paar honderd kcal kunnen zakken. Cutten kan prima in januari nog, tenminste als je niet boven de 20% zit, maar dat lijkt me niet bij jou.
 
ik train nu al 5 jaar, het probleem was dat ik nooit op mijn voeding lette. toen ik veel begon te eten kwam ik ongeveer 2 kilo per maand aan. nu is dat ongeveer 1 kilo per maand miss iets meer. dus ga k lekker door bulken. ben wel tevreden groei ook wel lekker. ben alleen niet tevreden over mijn buikspieren.
 
Gewoon doorbulken met hier en dur wat beetje cardio.
 
cardio kom ik voorlopig niet echt aan toe, dat doe ik wel tijdens de cut. zit nu met een beetje tijdgebrek, loop namelijk 40 uur stage+werk. vind een uurtje zwaar trainen wel weer genoeg.
 
Back
Naar boven