AndroidHealthClinic

update clarence Devis

Bezoekers in dit topic

Gewoon zn laatste setje wat cheatcurls eruit.. ik snap niet wat iedereen hier weer zit te zeiken.
 
cheatcurls? Als ik die "stricte" setjes niet had gezien had ik niet eens geweten wat voor oefening dit moest voorstellen:roflol:
 
cheatcurls? Als ik die "stricte" setjes niet had gezien had ik niet eens geweten wat voor oefening dit moest voorstellen:roflol:

Hij doet 5 stricte setjes.. en iedereen zit alleen maar te zeiken over dat ene cheatsetje van 4 reps :roflol:
 
Daar heb je wel gelijk in:D

Hoewel ik die andere sets ook een beetje shitty vind met de halve roms, maar daar hebben wel meer pro's last van;)
 
hij heeft echt dikke benen of ze balle hange in de weg :eek:
 
die dikke kan amper zn benen op de legpress krijgen,beetje overdreven gedoe mbt zijn LB
 
wat is dat voor een sportschool, iedereen zit daar naar die gast te kwijlen...... Ze kunnen hun ogen niet van hem af krijgen :S
 
wat is dat voor een sportschool, iedereen zit daar naar die gast te kwijlen...... Ze kunnen hun ogen niet van hem af krijgen :S

ze doen motivatie op.
 
ze doen motivatie op.

lijkt eerder op demotivatie als ik die sippe koppies zie.
lijkt echt zo van haha ik ben de pimp en sterkste hier kijk mij is stoer zijn met deze mega dumbbells!!!!!
en toen kwam clarence binnen en waren ze een illusie armer.
 
Clarence De Vis 2 Weeks Out from the 2014 Europa Orlando Pro

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Clarence Devis 1 week out

attachment.jpg
 
****ing bruut
 
---------- Toegevoegd om 21:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:18 ----------

[/COLOR]http://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.n...012_736724296390944_2341205154143737416_n.jpg

---------- Toegevoegd om 21:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:18 ----------

http://scontent-b.xx.fbcdn.net/hpho...915_736724323057608_5801076484308468883_n.jpg

---------- Toegevoegd om 21:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:18 ----------

hij was vandaag in Genval in belgie in de gym no pain no gain ben er naar toe geweest echt nice :)
 
Back
Naar boven