Fitness Seller

Update forum: wat is er veranderd?

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Afgelopen nacht heeft het forum een update gehad waarbij er enkele verbeteringen zijn aangebracht. Hieronder volgt een samenvatting.

1. Waarschuwingssysteem

Het waarschuwingssysteem is verbeterd. In plaats van waarschuwingen krijgt iemand die de regels overtreed nu een "overtreding". Deze kan bestaan uit een waarschuwing in de vorm van een "gele kaart". Aan een gele kaart hangen geen strafpunten vast, het is de bedoeling dat je hieruit leert en op de hoogte bent van de regels. In de praktijk zullen moderators een gele kaart geven voor kleine overtredingen.

Je kan ook een rode kaart krijgen, dit is geen waarschuwing meer maar een overtreding met strafpunt. Net zoals bij het oude systeem worden alle strafpunten bijgehouden en als het maximum van 7 wordt bereikt dan volgt er een ban van onbepaalde duur. Moderators kunnen ook al beslissen om een tijdelijke ban te geven voor zware overtredingen, of in het geval het gepast is dat iemand wat gaat afkoelen voor een week.

Zo ziet je post eruit bij een gele kaart:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zo ziet je post eruit bij een rode kaart:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Alle overtredingen kan je nagaan in je profiel:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Omdat het gehele systeem vernieuwt is, moest ik technisch gezien de vroegere waarschuwingen onder de huidige waarschuwingen laten vallen. Dit betekend dat iedereen weer alle echte strafpunten kwijt is! Onthoud wel dat de waarschuwingen (gele kaarten eigenlijk) blijven staan, en moderators hier ook rekening mee kunnen houden bij het geven van eventuele nieuwe gele of rode kaarten in de toekomst.

Tot slot, als je de regels goed gelezen hebt kan je gele en rode kaarten prima vermijden, dus als je dit nog niet gedaan hebt, is het verstandig dit nu te doen. Je kan de regels [Link niet meer beschikbaar] vinden.

2. Karma

Het geven van Karma gaat nu nóg sneller, het systeem is nu overgeschakeld op een pop up, die met AJAX werkt. Herladen van de pagina hoeft dus niet meer, wat vertragingen compleet oplost.

3. Multi Quote

In alle posts zie je nu dit icoontje: [Afbeelding niet meer beschikbaar], als je erop klikt dan word het rood: [Afbeelding niet meer beschikbaar], je kan zoveel icoontjes aanklikken als je wil over heel het board.
Als je vervolgens op [Afbeelding niet meer beschikbaar] klikt, verschijnen alle aangeklikte posts als quotes in je tekstveld. Op deze manier kan je dus snel en overzichtelijk antwoorden op meerdere posts, zonder dat je tig keer een nieuwe post moet maken. De functie bestond reeds, maar is nu dus verbeterd, met een duidelijkere button erbij.

Er zijn nog hier en daar dingen verbetert, maar die laat ik jullie zelf ontdekken!

Veel plezier met het beter en sneller board :)
 
Kikuh T erg netjes gedaan.
groetjes marian
 
Evolutie is fun !!

Thx Big_T
 
Waar kan ik mijn gegeven karma terug vinden? Ik zie dat het niet staat waar het altijd stond?
 
Staat er nu als het goed is :)
 
btw die kalander kan je eigelijk wel wegdoen
want de meeste mensen die erin staan die kijken toch allang niet meer naar dit forum. en wat heb je er eigelijks aan? dat je ziet wie jarig is?
nouja dan moet die persoon als die zin hebt zelf maar vertellen dat ie jarig is

ps (waar is dat emoticon knopje? )
 
Kalender was vroeger ook weg, alleen het kan geen kwaad om te laten staan en sommigen vinden het toch weer handig heb ik gemerkt. Emoticon knopje is er nu.
 
Toppertje T! Gebruiksvriendelijkheid gaat zo nog meer omhoog.
 
De gewone quote is ook verandert zie ik.

:thumb: goed gedaan grote T en consorten! :D
 
trouwens kan iedereen je starfpunten zien ? lijkt me wat uitdagend voor sommige om iemand constant dan te provoceren
 
Goed bezig :D

Die karma popup net AJAX is een hele verbetering!

Met gele en rode kaarten ga ik hopelijk ook in de toekomst niks te maken krijgen :D
 
het werkt iig wel ;)
 
Waar kan ik mijn waarschuwingen zien? Die pagina stond vroeger onder directe links.
 
Relaxt Big_T:thumbs:
 
Back
Naar boven