Fitness Seller

update foto's eind bulk (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ZoutZak

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
9.198
Waardering
50
Lengte
2m
Massa
110kg
ik wou ook weer ff mn vooruitgang laten zien. ben nu aan et einde van mn bulk gekomen. ben van 85 kilo (augustus '02) naar nu 110 kg eind april '03.
veel kilos erbij dus, maar ook mn vet% is té hoog opgelopen, hier moet dus een eind aan komen en dus ga ik over 2 weken cutten.
over een week ong complete foto-serie, nu ff een foto van bicep vandaag gemaakt(ik ga geen compleet foto-loze thread aanmaken ;) )

dit was augustus '02:
[Abeelding niet meer beschikbaar]
droog, definitie maar erg klein.

nu:
[Abeelding niet meer beschikbaar]
bicep inmiddels 43 cm zonder pomp. (foto boven ong 38 cm)

ik ben tevreden met mn vooruitgang, alhoewel ik tog dringend droog moet voor mezelf.

zoals eerder gezegd, meer foto's complete lichaam volgen snel..

grtz,
michel

edit: om foto's te zien ff de url in je adres-balk copyen
 
Die calimero-afbeelding? heb je je daar expres naast gepositioneerd?:D

ziet er goed uit man die bovenste foto?
vooral definitie mag je niet klagen
ikheb alleen t idee dat je borst wel wat erbij mag.

maar qua vooruitgang mag je ook zekers niet klagen. maar nu lekker droog trainen en hpen dat t er net zo goed uitziet als augustus vorig jaar. heel netjes. Daar heb ik nog wel ff voor te gaan maar die bovenste foto dat is toch wel mijn doel. Zal me nu niet meer lukken qua gewicht maar ik ga erna de zomer weer voor. qua biceps zal je dus wel 2 cm hoger zitten dan vorig jaar, ga ik van uit.
ik zou zeggen, hou ons op de hoogte:thumb:

wat is je huidige bf% en van vorig jaar?


edit: om foto's te zien ff de url in je adres-balk copyen

bij mij zijn ze gwoon te zien hoor
 
Laatst bewerkt:
bij mij is er niks te zien...
 
ikben al de fotos naar niljsje aan t sturen. als ik dat voor jou ook moet doen, zeg t maar
 
Originally posted by dandyman
ziet er goed uit man die bovenste foto?wat is je huidige bf% en van vorig jaar?
bovenste foto was 'begin' foto. om de vooruitgang te laten zien, maar jij vind die bovenste er goed uit zien :p soort van achteruitgang dus....:D
borst is inderdaar erg achtergelegen, inmiddels al minder, maar door vet% is de definitie zoek.....


nee die bovenste foto is wel lekker droog vet% van 8 á 9.
onder zit ik nu op de 15 á 16% schat ik.

nogmaals:--> rechtermuis op foto , eigenschappen, ff de url copyen en plakken in adres-balk....
 
Laatst bewerkt:
ging wat fout.... anyway:
 
Laatst bewerkt:
Als ik het zo op de foto's zie ben je een ecto type, wel mooi droog, ik zou wel de nadruk op je schouders leggen want je bent van naturee redelijk smal gebouwd, zou zeggen borst en schouders. Ben dus rete benieuwd hoe je er nu uitziet, want wat massa kon je zeker gebruiken. Ook een aas kuurtje gedaan of au natural.

Grtz
 
is het zo erg dat je je shirt niet uit durft te trekken??
 
Ziet r goed uit zoutezak, ben benieuwd hoe je r uit ziet met een kilotje of 20 r bij!
 
Originally posted by zoutzak

bovenste foto was 'begin' foto. om de vooruitgang te laten zien, maar jij vind die bovenste er goed uit zien :p soort van achteruitgang dus....:D

niks achteruitgang, maar de nieuwe foto zie je vrij weinig met t-shirt aan en je zit in je bulk.
ben heel erg benieuwd over paar maanden:thumb:
 
verdere foto's komen binnekort als mn bulk klaar is. of mayb wat eerder als een maat/broer ff wat foto's kan maken.
verder op die bovenste foto was ik idd skinny. maar ik ben geen echte ecto met 80 kg en armen van 36cm ong toen ik begon.

Ook een aas kuurtje gedaan of au natural.
haha grappenmaker, ik ben 18. denk er niet aan om te gaan kuren momenteel.
 
Laatst bewerkt:
hee Zoutzak, je gaat goed vooruit, keep pumping :thumbs:
 
netjes pik! :thumb:
 
gaat lekker!!! en veel eten maan (ik ook) hehe:)
 
Back
Naar boven