Fitness Seller

update foto's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ZoutZak

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
9.198
Waardering
50
Lengte
2m
Massa
110kg
nou, omdat de vorige foto's zwaar verdoet waren, ditmaal beter zichtbare foto's.

zoals al eerder gezegd, ben nu flink aan het bulken en ben 5 kilo zwaarder als de vorige foto's (juli) zal zeker ook deel kunnen worden toegeschreven aan vet%.

mijn persoonlijke mening van goed is en wat achterblijft op de rest:
Goed:
-rug
-biceps
-triceps

tussenin:
-schouders

minder:
-borst

en benen.... die gaan ook goed genoeg. zal k ook maar eens een fotootje van posten.

verder mn stats maar weer ff:

17 jaar
1m98
95 kilo
train ruim 8 maanden

ik zou graag jullie mening/adviezen horen,

mvg, François
 
uh waar zie je die foto's dan :?
 
Oops foto's nog effe eraan hangen zoutzak


Groet Smalluser thumb up ;)
 
Laatst bewerkt:
Goed

Ziet er goed uit zoutzak en dat voor pas 17 jaar !!! zolang train ik al !

Ga zo door probeer VEEL en GOED te eten :)

Groet Smalluser thumb up ;)
 
thx,
ben sinds die foto's uit juli beter gaan eten, dwz:
genoeg eiwit +/- 150 a 200 gram per dag. dit haal ik uit 2 bakken kwark op een dag en 2 shakes, soms eieren. +avondeten met vlees. probeer veel brood/havermout te eten
verder at ik wel te vaak suiker (los bij mn kwark) wat ik nu ook niet meer doe. heb net lijnzaadolie gehaald.
maar daar valt vaak het meeste te winnen; voeding.
kheb nu eiwit van mn sportschool die helemaal puur zou zijn (?) hij smaakt iig gruwelijk ranzig :eek:
maar ben van plan wat whey te bestellen.
binnekort voor de eerste keer creatine,
dus veel lezen erover om optimale er uit te halen.

cya,
michel
 
Hey zoutzak dat ziet goed uit! Al flink wat vooruit gang in die paar maanden :thumb:

Borst is idd wat minder maar je rug ziet al mooi uit.

en blijf flink eten :banana:
 
Ziet er inderdaad goed uit alleen jammer van je borst maar dat komt nog wel.

Probeer ongeveer 6-8 maaltijden per dag te eten die gem. 35 tot 45 gram eiwitten bevatten. Goeie eiwit bronnen zijn vlees: kip biefstuk kalkoen etc. eieren tonijn en andere vissoorten. en natuurlijk eiwit shakes mmm jammie ! :D

Drink veel water en neem een miultivit pil. Eet wat extra gorente en fruit en denk er aan dat je vooral de goeie vet soorten binnen krijgt en natuurlijk veel koolhudratenb eten als je aan het bulken bent.

Neem na de training een goeie shake waar ook veel koolhudraten in zitten veel mensen maken de fout om alleen een eiwit shake te nemen dat is ook goed maar dat is niet genoeg je hebt namelijk veel koolhydraten verbruikt tijdens de training en die moet je weer aanvullen.

Dit is een goeie shake gehaald van:http://www.bodybuilding.com/fun/catprot.htm

You understand that you need that much milk if you plan to mix in 4 egg whites and olive oil. If you use less I assure you, it's coming back out the same way it went in. But this tastes great, it goes down easy and it fills you up. It supplies you with at least 60 grams of protein that will be absorbed at different rates over the span of 3 to 4 hours. Together with a workout drink that is sipped during the workout providing a certain amount of simple carbs, this will cover all your recovery needs. I recommend it to all my athletes. Either this or high-caloric weight gainer. The merit of this is that it's actually a lot less fattening, despite its appearance. I have to warn against using raw eggs though. I practice that regularly, but there is a risk involved. In a small percentage of cases using raw eggs (especially if they have been laying around a while) could lead to salmonella poisoning and in pregnant women and children, as well as HIV-patients could even cause toxo-plamoses. For healthy people consuming fresh eggs this problem is non-existent, but a warning was in order I believe.

Succes ermee !!
 
thx voor de interesse.

ik heb wel 6 maaltijden op een dag, vooral gericht op eiwit en in mindere mate op koolhydraten.
alleen ben ik benieuwd of het belangrijk is je eiwitten uit verschillende bronnen te halen?
want nu haal ik ze hoofdzakelijk uit kwark(yoghurt) en shakes. wel neem ik, indien mogelijk, eieren of tonijn te eten.
sindskort ook aan te vitaminepillen (multi vitamines en mineralen voor sporters - kruidvat) en ook lijnzaad olie, maar dat is laxeermiddel! :D :eek:
na de training 25gr dextrose gevolgd een half uur later door een warme maaltijd (te kort tijd, anders zou ik nog een shake nemen)

dus dit alles is een grote verbetering op mn voeding.

wat betreft de achterstand van mn borst:
heeft iemand misschien een soortgelijk probleem gehad, ben je er over heengekomen, en zo ja, hoe??
ik heb al verschillende schema''s geprobeerd, maar nix lijkt vooralsnog veel te helpen (misschien moet ik meer geduld hebben :( )

mazzels,
Francois
 
Mooie foto's zoutzak, ziet er goed uit.
Ik hoop ook nog steeds een schema te vinden waardoor ik mijn borst kan laten groeien. Succes met de verdere training.
 
Ziet er wel oke uit. Enne, zo zoutzakkerig is het niet hoor... :D
 
Probeer na de training in ieder geval 60 gram koolhydraten te nemen samen met 40 gram eiwitten en daarna een vaste maaltijd is heel goed !!

Ogf het belanghrijlk is om je eiwitten uit verschillende bronnen te halen weet ik niet. maar ik wissel zelf zo veel mogelijk af want na verloop van tijd kkomt de kwark echt je neus uit en dan moet je echt andere dingen gaan eten.

Met borst heb ik zelf nooit een probleem gehad maar dat komt omdat ik de eerste 2 jaar een soort competitie deed met mijn broer wie het meest kon bankdrukken en het meest kon dumbbell drukken :D

Succes !
 
Originally posted by M@k@vElI
Probeer na de training in ieder geval 60 gram koolhydraten te nemen samen met 40 gram eiwitten en daarna een vaste maaltijd is heel goed !!


in welke vorm van koolhydraat praat je dan? 60 gram dextrose oplossen in drank? want het was tog belangrijk simpele koolhydraten te nemen direct na je trianing? wat is daarvoor nog meer een goede bron?
ook lijkt het me onnodig om bijv een shake te nemen als ik even later een warme maaltijd heb.
maar evengoed bedankt! ;)
 
binnen 30 min. na je training zou je toch juist die snelle whey-eiwitten moeten nemen icm. dextrose voor snelle opname in je spieren?

ik maak mijn shake altijd van te voren met zo'n 50gr dextrose, 20gr whey-eiwit, gemixd in water...
na de training meteen opdrinken, en als ik thuis ben weer normaal eten..
 
Originally posted by zoutzak


in welke vorm van koolhydraat praat je dan? 60 gram dextrose oplossen in drank? want het was tog belangrijk simpele koolhydraten te nemen direct na je trianing? wat is daarvoor nog meer een goede bron?
ook lijkt het me onnodig om bijv een shake te nemen als ik even later een warme maaltijd heb.
maar evengoed bedankt! ;)

Ja dan heb ik het over simpele kh.
bv : dextrose

Je moet ook eiwitten toevoegen aan die shake want die worden dan heel goed opgenomen. En je hebt zo nodig !
 
Ziet er wel goed uit.
Echter jammer van de borst.
Voor de borst misschien wat meer oefeningen pakken.
Inclinepress , Declinepress en Dumbbell Pullover :D

PS: Jammer genoeg kan ik geen fotos van me rug krijgen want me ouder verklaren me voor gek als ik zou vragen of ze een fot van me blote body willen maken lol. Maar ik vraag het wel weer eens :D

Suc6
 
meer oefeningen?
ik dacht juist eerder dat mn borst overtraind was.
ik geef em nu wat meer rust en dan over week of 1/2 weer meer sets.

en wat die foto's betreft gewoon iemand vragen (broer in mijn geval) ja, wat ouders betreft, die snappen et allemaal niet zo denk ik :p
 
95Kg :o :o :eek:
Moet de lengte zijn :)
No offence, je ziet er goed uit maar 95 Kg:eek:
 
Back
Naar boven