AndroidHealthClinic

Update Gunter Schlierkamp

Bezoekers in dit topic

Zonde.
Hij ziet er uit alsof hij niet traint.
Waarom gebruiken die gasten geen TRT of waarom blijven ze niet voor altijd op een lichte cruise dosering?

Not sure if serious....

1594563476675.png


...or trolling.
 
Zonde.
Hij ziet er uit alsof hij niet traint.
Waarom gebruiken die gasten geen TRT of waarom blijven ze niet voor altijd op een lichte cruise dosering?


Dit is een typische tijdsgeest en mentaliteitskwestie.

Voor 1990 waren veel bodybuilders vooral OOK met de sport bezig vanuit een gezondheids- en levensstijl perspectief.
Vandaar ook dat er best veel voorbeelden zijn (geweest) die nog tot op hoge leeftijd in goede vorm verkeren en/of verantwoordelijk hebben afgebouwd.

Vanaf de jaren '90 vorige eeuw is BB meer en meer verworden tot een chemische ondersteunde -"drugs induced elephantiasis"- freakshow.
Als dit type bodybuilders zich realiseert -dan al niet gedwongen door financiele en/of ernstige gezondheidsproblemen- dat hun carrière voorbij is, dan is het meestal ook helemaal definitief afgelopen en dat zie je dus.
 
ben ik erg gay als ik zeg dat Gunter in zijn tijd een mooie man was
 
Dit is een typische tijdsgeest en mentaliteitskwestie.

Voor 1990 waren veel bodybuilders vooral OOK met de sport bezig vanuit een gezondheids- en levensstijl perspectief.
Vandaar ook dat er best veel voorbeelden zijn (geweest) die nog tot op hoge leeftijd in goede vorm verkeren en/of verantwoordelijk hebben afgebouwd.

Vanaf de jaren '90 vorige eeuw is BB meer en meer verworden tot een chemische ondersteunde -"drugs induced elephantiasis"- freakshow.
Als dit type bodybuilders zich realiseert -dan al niet gedwongen door financiele en/of ernstige gezondheidsproblemen- dat hun carrière voorbij is, dan is het meestal ook helemaal definitief afgelopen en dat zie je dus.

Mooi gesproken, zelf denk ik er ook graag zo over, maar waarschijnlijk is dat niet helemaal correct. De gasten van voor 1990 zijn mogelijk gezonder gebleven omdat de drugs toen nog niet zo potent waren.

Maar bedoel je bovenstaande ten nadele van Guenter? Ik vind dat hij er nog steeds blakend gezond uitziet.
 
Mooi gesproken, zelf denk ik er ook graag zo over, maar waarschijnlijk is dat niet helemaal correct. De gasten van voor 1990 zijn mogelijk gezonder gebleven omdat de drugs toen nog niet zo potent waren.

Maar bedoel je bovenstaande ten nadele van Guenter? Ik vind dat hij er nog steeds blakend gezond uitziet.

Daar heb je een belangrijk punt.
Als die potente drugs er al eerder waren geweest, dan was het ongetwijfeld al eerder geëscaleerd.
In die tijd was de algemene gedachte achter het beoefenen van BB er wel meer vanuit gezondheidsoverwegingen.

Het was overigens meer een algemene constatering en niet zozeer gericht op Gunter.
 
Sommigen zijn er na tientallen jaren bodybuilding lifestyle gewoon klaar mee. Meer dan begrijpelijk en daar hebben steroids of allerlei andere mongoloïde verzinsels niks mee te maken
 
Sommigen zijn er na tientallen jaren bodybuilding lifestyle gewoon klaar mee.
Het heeft ook gewoon geen functie meer. (i.e. de spiermassa)

Verder is downsizen, na jouw carrière, of een bepaalde leeftijd, verstandig vanuit gezondheidsoverwegingen. Waarom jouw lichaam verder blijven belasten?
 
Laatst bewerkt:
Het relatief geringe succes van Guenter lijkt overigens een sterk argument tegen racisme (door blanken dan) in de IFBB. Zag laatst nog een interview daarover, van Robby Robinson:

 
Laatst bewerkt:
Afgehaakt na vier minuten... Wie was Mr. Olympia 1967, 1968 en 1969?

Robby had dat in 1977, 1978 en 1979 moeten zijn...

Je had nog een minuutje geduld moeten hebben, op 4:50 zegt Robby waar het om gaat.
 
Laatst bewerkt:

Blijft toch een beest.
 
Nick's Strength and Power... Zieke vent! Zoiets post je toch niet? :mad:
 
  • Sad
Waarderingen: vntl
Back
Naar boven