XXL Nutrition

Update Hitetada Yamagishi (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Stephen Graham

.
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
16 mei 2006
Berichten
59.513
Waardering
22.715
3 weeks Out Phoenix Arizona Pro

http://www.youtube.com/watch?v=IHwoU6nQqMk&feature=player_embedded
6033936489_ba69bc3211_z.jpg
 
Niet een van de grootste, maar weet wel telkens in perfecte vorm te komen tijdens wedstrijden.
 
Moet er altijd bij zijn voor de Aziatische markt
 
Breedste aziaat die ik ooit heb gezien
 
Mooi fysiek.
 
trainen met kettlebells altijd +1
 
wat een bitch genetics
 
-goede mass ja
-altijd goed droog ja

-midget
-ecto polsjes
-smal frame
-en niet te vergeten een aziaat

En wat een domme vergelijking is dat, hij is een topsporter ik niet. Ga nog wat rukken achter je schermpje ;)
 
-goede mass ja
-altijd goed droog ja

-midget
-ecto polsjes
-smal frame
-en niet te vergeten een aziaat

En wat een domme vergelijking is dat, hij is een topsporter ik niet. Ga nog wat rukken achter je schermpje ;)

Ga beetje de pro's dissen :roflol:
 
Ga beetje de pro's dissen :roflol:

Wat zit je nou te rollebollen? Als iemand een thread start met een update van Dan Hill en die zwaar de grond in wordt geboord hoor ik je ook niet ;)
 
-goede mass ja
-altijd goed droog ja

-midget
-ecto polsjes
-smal frame
-en niet te vergeten een aziaat

En wat een domme vergelijking is dat, hij is een topsporter ik niet. Ga nog wat rukken achter je schermpje ;)
Wat heeft DAT er nou weer mee te maken? :roflol:
 
Wat zit je nou te rollebollen? Als iemand een thread start met een update van Dan Hill en die zwaar de grond in wordt geboord hoor ik je ook niet ;)

Moet ik alle topics checken?
No time.

In kort, iedereen loopt beetje pro's af te kraken, wat hebben jullie bereikt dan?
(Alleen voor die paar natuurlijk die lopen te dissen)
 
-goede mass ja
-altijd goed droog ja

-midget
-ecto polsjes
-smal frame
-en niet te vergeten een aziaat

En wat een domme vergelijking is dat, hij is een topsporter ik niet. Ga nog wat rukken achter je schermpje ;)


Phil Heath heeft ook '' ecto polsjes''
its dem black genetics, **** off
 
Phil Heath heeft ook '' ecto polsjes''
its dem black genetics, **** off

De naam phil heath is denk ik niet in mijn post voorgekomen als ik het goed heb. Zet hem naast een kai of jay en je ziet hem niet staan.

Ik heb voor alle duidelijkheid het volste respect voor de discipline en wilskracht die deze man heeft maar god heeft hem niet de juiste kaarten toegespeeld om nr 1 te worden.

centopani wordt the next big thing
 
De naam phil heath is denk ik niet in mijn post voorgekomen als ik het goed heb. Zet hem naast een kai of jay en je ziet hem niet staan.

Ik heb voor alle duidelijkheid het volste respect voor de discipline en wilskracht die deze man heeft maar god heeft hem niet de juiste kaarten toegespeeld om nr 1 te worden.

centopani wordt the next big thing

Dus enkel degenen die een Olympia kunnen pakken hebben goede genen?
Zij die het enkel maken tot prof, laat staan prof wegstrijden winnen, hebben geen goede genen?
 
het internet toch :)

Ik vind dat ja.
 
De naam phil heath is denk ik niet in mijn post voorgekomen als ik het goed heb. Zet hem naast een kai of jay en je ziet hem niet staan.

Ik heb voor alle duidelijkheid het volste respect voor de discipline en wilskracht die deze man heeft maar god heeft hem niet de juiste kaarten toegespeeld om nr 1 te worden.

centopani wordt the next big thing

Jij hebt idd veel verstand van de sport! :roflol:
 
Back
Naar boven