AndroidHealthClinic

Update Hitetada Yamagishi (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

De naam phil heath is denk ik niet in mijn post voorgekomen als ik het goed heb. Zet hem naast een kai of jay en je ziet hem niet staan.

Ik heb voor alle duidelijkheid het volste respect voor de discipline en wilskracht die deze man heeft maar god heeft hem niet de juiste kaarten toegespeeld om nr 1 te worden.

centopani wordt the next big thing

Centopani?
Pas post je dit nog bij een tribute filmpje van hem, weet niet wat voor probleem jij hebt hahaha

leuke attitude

k*t genetics
 
De naam phil heath is denk ik niet in mijn post voorgekomen als ik het goed heb. Zet hem naast een kai of jay en je ziet hem niet staan.

Ik heb voor alle duidelijkheid het volste respect voor de discipline en wilskracht die deze man heeft maar god heeft hem niet de juiste kaarten toegespeeld om nr 1 te worden.

centopani wordt the next big thing

Hahaha, de kenner spreekt. Phil zie je 'niet staan' naast Kai of Jay? Phil hoort bij de absolute top, en is gigantisch vooruit aan het gaan. Wat zal jij met open mond naar de O kijken straks.
 
Spreekwoordelijkheden worden hier precies net iets te serieus genomen, maar Phil heeft een veel smaller en korter frame dan Jay of Kai. In backposes wordt dat maar al te duidelijk.

Natuurlijk zou ik moorden voor een fysiek al The Gift, maar ik zie hem geen O pakken.
 
Spreekwoordelijkheden worden hier precies net iets te serieus genomen, maar Phil heeft een veel smaller en korter frame dan Jay of Kai. In backposes wordt dat maar al te duidelijk.

Natuurlijk zou ik moorden voor een fysiek al The Gift, maar ik zie hem geen O pakken.

En op bovenstaande reactie waarop je zei dat Centopani k*t genetics had reageer je maar even niet he? :roflol:

Denk dat jij je beter met iets anders dan bb kan bezig houden, je hebt er namelijk niet echt verstand van.

Zodra Jay stopt wordt Phil Mr O, en misschien zelfs al eerder.
 
En op bovenstaande reactie waarop je zei dat Centopani k*t genetics had reageer je maar even niet he? :roflol:

Denk dat jij je beter met iets anders dan bb kan bezig houden, je hebt er namelijk niet echt verstand van.

Zodra Jay stopt wordt Phil Mr O, en misschien zelfs al eerder.

Wacht, ik denk dat bb nog altijd geen precieze sport is en uitgaat van persoonlijke voorkeur. En iedereen op die forum lijkt voor Jay en Phil te kiezen, wel ik niet. Is dat zo moeilijk te begrijpen?

En ja die opmerking, was onterecht over centopani. Heb sinds dat topic meer en meer over deze man gelezen en bekeken. Wist niet zo veel over hem.


Kai pakt de O!

Phil Kai.jpg
 
Wat zet je nu voor vergelijking neer?
 
Dit is volgens jullie een waardige Mr O contender? haha

Hide .jpg
 
Back
Naar boven