MuscleMeat

update lee priest

Bezoekers in dit topic

boforli

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
17 mei 2006
Berichten
8.772
Waardering
309
valt toch wel op hoe snel dat zo'n kerels terug op hun oude niveau zitten,hij is pas terug bezig met trainen en ziet er al direct uitstekend uit

1_906.jpg

3_316.jpg

2_402.jpg

4_925.jpg
 
Ziet er niet slecht uit, maar weer geen back pics.. Vind zijn benen er trouwens wel vreemd uitzien, bovenlichaam is vrij droog en vasculair terwijl benen nogal vochtig lijken.
 
Lijken me oudere foto's, heb kort geleden betere gezien. sluit me aan bij bovenstaande post.

benen zien er niet droog uit.
 
de man is 37 en nog altijd een obsessie met Superman, blijft toch een weirdo die Priest. :o
 
lang leve spiergeheugen en aas
 
Wel raar dat hij zo ripped is en toch zo weinig separatie in de benen
 
hoe kunnen die tattoo's van hem in 1x weg zijn? Kan men dat zo goed wegwerken ofzo?
 
Lijken me oudere foto's, heb kort geleden betere gezien. sluit me aan bij bovenstaande post.

benen zien er niet droog uit.

deze zijn van gastoptreden op "the 2010 Emerald Cup ",zelfde waar branch optrad. Jij hebt nog betere gezien?? Mij dunk dat hij hier al heel goed erbij staat.

---------- Toegevoegd om 22:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:09 ----------

hoe kunnen die tattoo's van hem in 1x weg zijn? Kan men dat zo goed wegwerken ofzo?

tanning

---------- Toegevoegd om 22:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:09 ----------

zijn benen niet droog?? wat wil je, hij is nog niet in wedstrijdshape he jongens....
 
het verschil tussen ub en lb qua droogte word bedoelt.
 
het verschil tussen ub en lb qua droogte word bedoelt.

ja,is toch niks mis mee, zijn bovenlichaam is ook nog niet wedstrijddroog,is toch normaal,kijk maar naar branch en hij spant volgens mij op geen enkele foto zijn been helemaal aan
 
Laatst bewerkt:
foto backstage in zwarte slip op forum MD, foto is alleen bewogen.
 
Ziet er goed uit hoor.. ben benieuwd hoe hij het gaat doen bij de 202. Zitten toch een aantal goede jongens tegenwoordig in die klasse.
 
Is er nieuw spul in omloop bij de pro's ofzo want net zoals Dennis Wolf zie ik Priest ook met die puisten (zie zweren) op zijn lijf
 
Is er nieuw spul in omloop bij de pro's ofzo want net zoals Dennis Wolf zie ik Priest ook met die puisten (zie zweren) op zijn lijf

Weet niet of dat altijd zweren zijn, kunnen onderhuidse vetbollen, knobbels zijn etc...
 
Is er nieuw spul in omloop bij de pro's ofzo want net zoals Dennis Wolf zie ik Priest ook met die puisten (zie zweren) op zijn lijf

die bobbels,volgens "minotaures"(lid van dbb) zou dat door de hgh komen ,ik heb hem als s ooit voor meer info hierover gevraagd maar heb nooit reactie erop gehad.Zou kunnen iig
 
de man is 37 en nog altijd een obsessie met Superman, blijft toch een weirdo die Priest. :o

Volgens mij is dat meer een soort van trademark, het is weer eens wat anders toch?
 
Weet niet of dat altijd zweren zijn, kunnen onderhuidse vetbollen, knobbels zijn etc...

Denk niet dat vetbollen zich onderhuids opstapelen in het buik of ruggebied, zou dan eerder aan oksels denken maar het kan wel idd.
 
Back
Naar boven