- Waardering
- 68
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 101kg
Erg cool die leren veter om z'n kop, haha
Inderdaad nog altijd groot alleen wel veel vet/ vocht
zoveel vet heeft hij niet denk ik, zijn abs zijn nog duidelijk zichtbaar
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Erg cool die leren veter om z'n kop, haha
Inderdaad nog altijd groot alleen wel veel vet/ vocht
nou wie traint er nog meer zoals ruhl hier doet..sick ass beast haha
dacht dat ie al door het dolle heen was bij die scouderdrukken in de smith. gooit ie effe aan beide kant 3 grote schijven erop //hoppaaaaa
Eén keer die gast ontmoet (in zijn betere dagen), groot maar wat een opgepofte superchagrijnige flapdrol.
En ik heb een aantal "trainings"filmpjes van hem gezien, waarin hij een held is met "machines".
Die kerel traint nooit met vrije gewichten en is geen voorbeeld van hoe het moet.
Iedereen die tot de oren toe vol zit met zooi kan zware 1/8e smithmachinepresses maken....
Ik vindt het maar een zielig geval.
is hij zo een stuk chagrijn?
mocht er nu toch 1 vriendelijke reus zitten in het milieu, zal het ruhl wel zijn dacht ik altijd![]()
Hier de training van zijn biceps:
http://clips.team-andro.com/view_video.php?viewkey=764c8e3a691fa2b3a321&page=&viewtype=&category=
De persoon die erbij staat is dat nou een man of een vrouw? Als het een man is heeft ie wel een vreemd shirt aan, vind ik dan :-).
Inderdaad Ruhl zie je altijd als relaxte vent die zichzelf ook af en toe niet al te serieus neemt. Hij verdient respect ook al houd niet iedereen van zijn soort fysiek. Heb hem ook ontmoet en ik vind Ruhl top!