MuscleMeat

update Markus Ruhl 151kg (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

RUHL !!!! Dit is me voorbeeld hoe lelijker en misvormder hoe beter... respecttttt
 
Een echte buffel, maar je kan duidelijk zien dat hij niet lekker in zijn vel zit.
Kan ook niet anders als je elke dag zoveel beef moet mee slepen:D
Maar als hij niet meer wedstrijdambities heeft, waarom zo zwaar??
 
Een echte buffel, maar je kan duidelijk zien dat hij niet lekker in zijn vel zit.
Kan ook niet anders als je elke dag zoveel beef moet mee slepen:D
Maar als hij niet meer wedstrijdambities heeft, waarom zo zwaar??

True, ik meende juist dat hij bij z'n afscheidsvideo melde dat hij iets gewicht terug wilde nemen. Zal 't wel verkeerd begrepen hebben:D
 
pfwoooa wat een monster zeg ! :eek:
 
is hij zo een stuk chagrijn?
mocht er nu toch 1 vriendelijke reus zitten in het milieu, zal het ruhl wel zijn dacht ik altijd :(

Ja, ik heb hem één keer ontmoet en mogelijk had hij zijn dag niet. Maar dan nog, het was op een beurs en dan moet je niet met een sjagrijnige k*tkop gaan rondlopen(alhoewel lopen???).

Nee, ik heb nix met Ruhl, als ie nou ook nog es liet zien dat ie zware basisoefeningen pakt enzo, maar nee. zoals ik al zei, beetje machinepresses en wat voor een uitvoering.
Ik zag hem eens 1/4 squats met 220kg maken :eek: en moeite dat ie er mee had, pfffff echt een opgeblazen ballon die geowned wordt door verscheidene naturel atleten in de gym.

Nee doe mij dan maar Ronnie, die is bruut. ;)
 
Ja, ik heb hem één keer ontmoet en mogelijk had hij zijn dag niet. Maar dan nog, het was op een beurs en dan moet je niet met een sjagrijnige k*tkop gaan rondlopen(alhoewel lopen???).

Nee, ik heb nix met Ruhl, als ie nou ook nog es liet zien dat ie zware basisoefeningen pakt enzo, maar nee. zoals ik al zei, beetje machinepresses en wat voor een uitvoering.
Ik zag hem eens 1/4 squats met 220kg maken :eek: en moeite dat ie er mee had, pfffff echt een opgeblazen ballon die geowned wordt door verscheidene naturel atleten in de gym.

Nee doe mij dan maar Ronnie, die is bruut. ;)

Shit!! Ik kan je geen negatieve karma geven!:mad:
 
Haha, jij gaat ff beweren dat ruhl niet sterk is? Ruhl is ****ing sterk man, juiced to the grills of niet, halve reps of niet...
Heb weinig pro bodybuilders zo zwaar en zo strict zien trainen als hem eerlijk gezegd.
 
Haha, jij gaat ff beweren dat ruhl niet sterk is? Ruhl is ****ing sterk man, juiced to the grills of niet, halve reps of niet...
Heb weinig pro bodybuilders zo zwaar en zo strict zien trainen als hem eerlijk gezegd.

Strikt of niet, kennelijk doet hij het op zijn manier en dat werkt!
 
Pff das gewoon opgeblazen Maus, das geen muscle :rolleyes: :p:D
Ja eigenlijk wel grappig dat mensen commentaar geven op de manier van trainen, is er misschien iemand groter dan hem? ;)
 
Pff das gewoon opgeblazen Maus, das geen muscle :rolleyes: :p:D
Ja eigenlijk wel grappig dat mensen commentaar geven op de manier van trainen, is er misschien iemand groter dan hem? ;)

Niet op deze wereld maat
 
massamonster akkoord maar het is en blijft een lelijke freak..

:spaz:
 
akkoord.. maar als je iemand als Cutler, Wolf... ziet dat zie je een waaaw van een atleet.. zie ik een Ruhl dan zie ik daar eerder een vers gevange geschoren gorilla zonder nek.. BB draait mijns inziens toch ook om esthetiek, niet enkel massa/proporties...
 
Haha, jij gaat ff beweren dat ruhl niet sterk is? Ruhl is ****ing sterk man, juiced to the grills of niet, halve reps of niet...
Heb weinig pro bodybuilders zo zwaar en zo strict zien trainen als hem eerlijk gezegd.

Wat ik van hem heb gezien, maakte op mij geen indruk nee.
Goed ik begrijp wel dat het voor BB niet alleszeggend en belangrijk is dat je heeel sterk bent, maartoch. Zulke grote gasten (want een monster is hij natuurlijk wel) moeten easy 300+ squatten en deadliften.
 
akkoord.. maar als je iemand als Cutler, Wolf... ziet dat zie je een waaaw van een atleet.. zie ik een Ruhl dan zie ik daar eerder een vers gevange geschoren gorilla zonder nek.. BB draait mijns inziens toch ook om esthetiek, niet enkel massa/proporties...

Als je een 5de plaats op de olympia kan bemachtigen zal hij esthetisch toch niet zo slecht (geweest)zijn hé
;)
 
Als je een 5de plaats op de olympia kan bemachtigen zal hij esthetisch toch niet zo slecht (geweest)zijn hé
;)

Inderdaad, geweest. Hij is megabreed, maar uit esthetisch standpunt bekeken, heeft hij meer dan zijn beste tijd gehad.

Toch nog respect voor deze gast.
 
Als je een 5de plaats op de olympia kan bemachtigen zal hij esthetisch toch niet zo slecht (geweest)zijn hé
;)

ik weet het Jeppe.. is dan ook mijn mening he.. :D
waarschijnlijk moest ik vroeger wat meer in de HULK strips geloerd hebben dan kon ik zijn fysiek meer appreciëren.. ;)
 
al die commentaar op zen trainingsmethoden, hij heeft er wel een reuzachtige fysiek mee opgebouwd dus werken doet het zeker, die man zal in zijn beste tijd wrs nog wel zwaardere gewichten genomen hebben.
in ieder geval niks dan respect
 
Back
Naar boven