XXL Nutrition

Update, pics (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Geoffke

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
1.217
Waardering
0
Go to: http://www.pbase.com/t039870

Laat me weten wat je ervan denkt!

Ik wil nog meegeven dat ik nu op het einde van de bulk ben, dus definitie is vrijwel niet zichtbaar.
Ik weeg 90kg, 1m 76, 2 jaar training
 
Erg netjes!
 
Nog even lekker cutten en je ziet er prima uit!

2 jaar training? Ben je meso?
 
Ziet er goed uit
 
I'm proud of ya :D!

je ziet er bes groot uit , grote rug, nek etc, alleen armen vallen nog wel mee in verhouding. MAar VERY GOOD!
 
19 jaar toch?
Ziet er groot uit!

Hoeveel heb je in totaal gekuurd?
 
Originally posted by iKsZ
19 jaar toch?
Ziet er groot uit!

Hoeveel heb je in totaal gekuurd?

Ik ben 20 en heb 2x gekuurd.
 
Huge kuiten zeg ;)

wat heb je precies gekuurd
 
Mooie V-vorm en mooie benen! Je mag trots op jezelf zijn, ondanks dat ik vind dat je rijkelijk vroeg aan het kuren bent geslagen....

Espi
 
Originally posted by Esperantisto
Mooie V-vorm en mooie benen! Je mag trots op jezelf zijn, ondanks dat ik vind dat je rijkelijk vroeg aan het kuren bent geslagen....

Espi

Ben het wel met espi eens wat betreft kuren, maar het ziet er goed uit...

:thumb:
 
Ja vind ook jammer maar zeer mooi lichaam verder. Welke kuur heb je precies gedaan? En hoelang trainde je dan al voordat je met je eerste kuur begon?
 
goede rug, schouders, kuiten, nu nog pics van de voorkant :thumbs: Wat ben je nu van plan? bulken/cutten??
 
Mooie brede rug ja. alle lof man. Alleen al kuren voor je 20. Ik snap dat allemaal niet hoor.
 
Ik hou het simpel.
Altijd ga ik voor een testobasis van 500mg voor 10 weken.
De eerste 4 weken gooi ik er wat dianabol in, 8 tabs per dag.
Nu heb ik er 400mg deca bijgepakt, maar de deca heeft voor mij
niets, maar dan ook niets gedaan...
Volgende keer misschien equipose i.p.v deca.

Ik weet dat het vroeg is om nu al te kuren, het is een beslissing die ik gemaakt heb.
Ik wil en zal iets bereiken op wedstrijdniveau, het is altijd al mijn droom geweest om wedstrijdbodybuilder te worden.
En elke idioot weet dat as daar een hele grote rol in speelt.
 
Snap ik. Maar t is zo zonde om je lichaam nu al te vernken. Maar dat is gewoon ieders mening Geoffke, daar kan uren over gediscuseerd worden. Je hebt gewoon n mooi body man, dat staat boven water.
 
:thumbup: ziet er goed uit, vooral je rug die is echt mooi wijd
ben benieuwd naar foto''s van je side chest e.d.
Voor de rest, ga zo door!

gr rob
 
Mooie je pics dude en mensen ga ht nou niet weer bij hem over het kuren hebben, dat hebben we al gehad.

Mooie rug en kuiten, maar ga nou is niet in die deuropening staan met die rug pics :P
Staat zo schreef ...:P
 
Vind idd ook dat je behoorlijk snel bent gaan kuren maar dat beslis je natuurlijk zelf.

Je hebt in ieder geval lekker doorgetraind en dat verdiend gewoon al respect.

top!
 
ok jongens, dat is zijn keuze geweest en daarover kun je blijven discussieren maar je draait t niet terug.

t heeft idd goed zn vruchten afgeworpen. ziet er goed uit Geoffke.

nog meer fotootejs na t cutten perhaps?
 
Originally posted by dandyman
ok jongens, dat is zijn keuze geweest en daarover kun je blijven discussieren maar je draait t niet terug.

t heeft idd goed zn vruchten afgeworpen. ziet er goed uit Geoffke.

nog meer fotootejs na t cutten perhaps?

Beloofd!
 
Back
Naar boven