AndroidHealthClinic

Update resultaten dexa scan, hoe verder

Bezoekers in dit topic

Newbie1994

Novice
Lid geworden
13 nov 2019
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
51kg
Vetpercentage
12%
Na een lange reid in de usa in juli en om wille van blessures te hebben stilgelegen in november herstart met crossfit en looptrainingen.
Vandaag dexa scan laten nemen en vetpercentage gestegen. Nu weet ik niet hoe ik me hier bij te voelen. Ik ben de definitie in mijn abs kwijt wat echt ** voelt. Dus nu weet ik niet goed als ik alsnog in een cut moet gaan of niet. Wat is jullie mening ? (Zie fotos voor de resultaten, er zit 6 maand tussen de scans)
15736740278152078557886674647768.jpg

15736740823307236422163741965767.jpg
 
Je bent 1,76m, nog geen 52 kg met 12% vet en wil gaan cutten?
Je hebt nu al ondergewicht.... Lijkt me niet verstandig.

Ga eerst eten en zorgen dat je wat massa opbouwt.
 
Je bent 1,76m, nog geen 52 kg met 12% vet en wil gaan cutten?
Je hebt nu al ondergewicht.... Lijkt me niet verstandig.
Enigste wat die nog kan cutten is een ledemaat...
 
Geen spiermassa aangekomen.. zit er wel een goede krachttraining bij die crossfit die je volgt? Anders dat gaan doen.

Misschien dat je hormonaal niet helemaal lekker zit, door het ondergewicht en veel afgevallen te zijn. Als je krachttraining doet en je van dit gewicht geen spiermassa bent aangekomen zou ik zeker even een bloed test doen en eventuele problemen oplossen.

Normaal zou ik zeggen recompen kan makkelijk, maar je moet eerst een gezond gewicht en gezonde progressie in krachttraining en spiermassa op gang hebben. Daarna pas denken aan cutten/sixpack of welk doel je wilt.
 
Ik zou ook wel eens een DEXA-scan willen laten uitvoeren. Waar zou je zoiets kunnen laten doen (Noord-Nederland)?
 
-
 
Laatst bewerkt:
Ik zou ook wel eens een DEXA-scan willen laten uitvoeren. Waar zou je zoiets kunnen laten doen (Noord-Nederland)?


blijkbaar hebben ze ook een vestiging in Rotterdam.

 
Back
Naar boven