Fitness Seller

Update REUS Prep 22-11-2009 (7 days to go)

Bezoekers in dit topic

Ziet er echt netjes uit Reus. Keep it up!
 
Wat een rug DAMN.
Die onderarmen zijn ook redelijk overdreven zeg haha niet normaal man!
Keep it up :D

ha ha dank je wel. Gaan we doen;)

lijkt op de foto dat je benen welhard en droog zijn maar niet zo echt in verhouding met de bovenkant kan dat?Of bedriegd die foto nu?

Wacht de foto's van het totaalplaatje van de wedstrijd maar af. Benen kunnen altijd groter is mijn oordeel omdat het gewoon de basis is van een sterk kloppend fysiek. Ik denk dat de foto bedriegd omdat deze bij de rug dichterbij is genomen zoals je ziet. Thanks.

je bent echt kneiterhard momenteel!! petje af!

Dank je Kale. Zo is m'n gezicht nu ook:D

---------- Toegevoegd om 15:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:36 ----------

Ziet er echt netjes uit Reus. Keep it up!

Dank je wel. Zal ik doen;)
 
Weer beter en harder, geweldig. Hoop dat ik je op de 29ste nog kan zien. Succes dit weekend.
 
Weer beter en harder, geweldig. Hoop dat ik je op de 29ste nog kan zien. Succes dit weekend.

Waarom niet? Thanks hoor;)
 
Wat een geweldige dag is dit geworden zeg! Ik voelde me lekker gedurende de dag door. Het begon ineens te kriebelen toen Sib zei "kom op Reus we gaan smeren". Dat was het moment van ok daar gaan we dan.
Uit de kleren en klaar voor de verf. Een hoop positieve reacties tijdens het bruinen over mijn shape en dit deed me natuurlijk goed.
Het moment van het podium betreden was het meteen zweten geblazen!
Uiteindelijk de 1e plaats wat betekende dat ik mee mocht doen voor de overall. Maar wat was ik blij zeg met die 1e plaats, ongelooflijk. Vervolgens klaar maken voor de overall en dacht nou we zien het wel en gewoon alles wederom geven.
Overall winnaar REUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik dacht wtf?????? Echt???? Joehoe!!!! Ik geloofde het bijna niet. Daarnaast de uitnodiging op zak voor de Universe, WOW!

Ik wil wederom (heb ik allang gedaan natuurlijk) maar toch. Sibil onwijs bedankt voor alles tot nu toe en Rene van XXL-Nutrition natuurlijk. Beiden hartstikke bedankt!
Op naar Beverwijk volgende week!
 
Gefeliciteerd man! :thumbs:

Benieuwd naar de foto's.
 
Back
Naar boven