MuscleMeat

Update Robin (het kuiken) Regout

Bezoekers in dit topic

Vroeg me af hoe het met het Kuiken was, kwam hier terecht. Reactie op dat 200kg nekpress onzin is: ik trainde in de jaren 2000-2001 bij de Kneet, en heb Robin ook zelf aan het werk gezien. Hij kon inderdaad een paar keer 200kg wegduwen (bovenarmen helemaal horizontaal, stang in de nek), was fenomenaal om te zien, een doorbuigende stang met nekpress. Enige ding met Robin was dat hij heel veel press vanuit zijn triceps deed, die waren dan ook monsterlijk. Schouders ook uiteraard. Gevolg was wel dat hij met schuine bank "maar" 220kg deed en bench press heb ik hem maximaal "maar" 1x 260kg zelf zien doen, iemand die zoveel met schouders kan moet normaal gewoon 320-330kg bench press kunnen denk ik. Zijn borst was dan ook onderontwikkeld in vergelijking met de rest, en zeker zijn triceps en schouders. Als ik hem was had ik daar veel meer aandacht aan besteed met alle soorten flyes/cables, korte press etc, verzin het maar om te isoleren en te toppen, en die triceps te vermijden . Onderarmen waren ook gigantisch. Overall hele mooie fysiek vond ik altijd, kwam ook door zijn brede bouw en lengte waardoor hij geen Michelinmannetje leek, ook omdat trapezius niet zo uit proportie was waardoor hij nog een nek had.
 
330 bench ok.
 
Back
Naar boven