MuscleMeat

Update Rug en voorkant fotos.

Bezoekers in dit topic

arievh

Cool Novice
20 jaar lid
Waardering
0
Fotos 21 mei 2003
Train nu ongeveer 8 a 9 maanden.

Body Fat : > 4 % (Digitaal dus niet goed :rolleyes: )
Gewicht:71 kg
Lengte: 185cm
Leeftijd: 22

Hieronder me rug.

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Hieronder rug in rust houding :)

Voorkant

Rug ben ik zeer tevreden mee. Dit ook omdat ik me rug zelf niet zie. Als ik een foto heb gemaakt en ik kijk lijkt het altijd wel indrukwekkend :D
Me borst blijft jammer genoeg na mijn blessure (borstbeen aanhechting gescheurd gehad) achter. Kwa kracht ga ik echter wel vooruit maar kwa uiterlijk word het niet echt veel meer :s.
Deze foto geeft wel een beetje een vertekend beeld weer. Het lijkt hier of ik bijna helemaal geen borstspieren heb.

Graag jullie commentaar/suggesties/complimenten.

Nou breede rug dat heb je :thumb: En de engiste tip die ik je kan geven en wat iedereen hier zegt en je dan ook zal vertellen. Als je borst wil laten groeien ( dus Massa ) zal je toch moeten gaan eten eten en nog eens eten :P en als eventuele extra´s supplementen

Voor zo'n korte periode zitten de vormen er goed op. Als ik je een tip mag geven voor de borst dan is het afwisseling. en dan bedoel ik niet alleen in oefeningen maar ook manieren waarop je em pakt bv weinig reps veel reps een keer schokken drop sets etc.
suc6

Je lijkt me zwarder dan 71 kg met uw lengte van 185cm.
Uw rug is OK, de rest komt wel. Na 8 maanden trainen mag je zeker niet klagen hoor:thumbup:

idd! ziet er goed uit man!

goed bezig kerel. en wat een vertekend beeld geeft is die 71 kilo van je. volgens mij is dat wel wat zwaarder

wat doe je momenteel voor je borst?

Ziet er goed uit, vooral je rug is indrukwekkend.

• Topic Starter Topic Starter
Originally posted by Ryu
Nou breede rug dat heb je :thumb: En de engiste tip die ik je kan geven en wat iedereen hier zegt en je dan ook zal vertellen. Als je borst wil laten groeien ( dus Massa ) zal je toch moeten gaan eten eten en nog eens eten :P en als eventuele extra´s supplementen

Dank je. Ik probeer meer te eten maar dat is niet altijd even makkelijk. Aangezien me werk het niet altijd toelaat (Geen tijd om de hele dag door te eten :D)

Originally posted by the_ur
Voor zo'n korte periode zitten de vormen er goed op. Als ik je een tip mag geven voor de borst dan is het afwisseling. en dan bedoel ik niet alleen in oefeningen maar ook manieren waarop je em pakt bv weinig reps veel reps een keer schokken drop sets etc.
suc6

Bedankt voor de tip, echter doe ik dit al.. Soms negetief soms meer soms minder herhalingen enz.

Originally posted by munk
Je lijkt me zwarder dan 71 kg met uw lengte van 185cm.
Uw rug is OK, de rest komt wel. Na 8 maanden trainen mag je zeker niet klagen hoor:thumbup:

Ik ben echt 71 kg. Alleen je hebt gelijk dat ik zwaarder lijk. Dit komt omdat mijn boven lichaam veel beter ontwikkeld is dan me benen. Me benen zijn vrij dun en ongespierd. Ik ben nu pas een maand of 2 bezig met me benen maar dat ga vrij langzaam.

Originally posted by KaLe
idd! ziet er goed uit man!

Dankk je :)

Originally posted by dandyman
goed bezig kerel. en wat een vertekend beeld geeft is die 71 kilo van je. volgens mij is dat wel wat zwaarder

wat doe je momenteel voor je borst?

Dank je. Zie hier boven :D
Wat ik voor me borst doe? Kwa oefeningen doe ik Bench Press (90 kg). Incline Bench Press(80 kg), Dumbbell Bench Press(52 kg), Incline Dumbbell Bench Press(52 kg), Cable Cross(80 kg) en Peck deck (100 kg).

Originally posted by Big Steve
Ziet er goed uit, vooral je rug is indrukwekkend.

Dank je :)

....
En niet te vergeten toen ik begon met trainen woog ik 57 a 58 kg. En nu na 8 maand 71 . Helemaal clean. :)

Laatst bewerkt:
Originally posted by arievh

Dank je. Zie hier boven :D
Wat ik voor me borst doe? Kwa oefeningen doe ik Bench Press (90 kg). Incline Bench Press(80 kg), Dumbbell Bench Press(52 kg), Incline Dumbbell Bench Press(52 kg), Cable Cross(80 kg) en Peck deck (100 kg).

allemaal in 1training???
zo ja,probeer eens minder volume te draaien en minder pressoefeningen.

incline bencpress
flat dumbbell press
inclie dumb flye of crossover

elke 4 sets, en kijken of dat resultaten bied

En niet te vergeten toen ik begon met trainen woog ik 57 a 58 kg. En nu na 8 maand 71 . Helemaal clean. :)

netjes hoor. de potentie heb je dus wel.

Dank je :)

geen dank;)

Ziet er mooi droog uit. doe zo verder

Niet slecht , mooie rug

Goed zichtbaar gespierde armen, foto na de training genomen ?

Loolin' good! Erg goede resultaten voor die korte periode! Zoals Dandy zegt: minder setjes voor je borst (max 12 liever nog paar minder) en goed blijven eten! Ga zo door!!!

Dank je ccnp

Originally posted by jimbo
Goed zichtbaar gespierde armen, foto na de training genomen ?

Dank je. Wel na de training (2 a 3 uur erna)maar niet van armen. Zie me andere post maar van 27 mei daar zijn me armen net zo en dat is na het weekend genomen.. En dus nog niet getraint :)

Originally posted by Rob G
Loolin' good! Erg goede resultaten voor die korte periode! Zoals Dandy zegt: minder setjes voor je borst (max 12 liever nog paar minder) en goed blijven eten! Ga zo door!!!

Dank je.
Ik doe ook 10 x 8 x 6 x 6x dus nooit bij de 12 :D
Kijk me andere post maar even daar zie je beter me borst(27 mei) ==> http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?s=&threadid=6626

Ziet er goed uit, nu nog meer gaan eten :thumbs:

Erg netjes moet ik zeggen! Ik ben nu zelf een week of 6 bezig en ik hoop dat ik na 9 maanden ook zo ben. Ik zie er duidelijk dunner uit dan jij en ik weeg 70KG en ben 1.80M lang! Ik ben 27 jaar jong heh.

http://www.pbase.com/image/20328950

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven