Fitness Seller

update van mijn foto's

Bezoekers in dit topic

droogte is goed nou, je zou nu eventueel wat massa kunnen pakken
 
netjes indeed, beachproof :D
 
Je geeft teveel weg man, er staat al een foto bij van de DBB fotocontest 2008 :D
 
Ik vond je beter met hoger BF. Maar nette prestatie.
 
Goed bezig man, na de zomer weer lekker bulken en dan sta je er volgend jaar helemaal buff bij
 
Thanks voor de reacties, Ik ben de afgelopen maand ook wel veel te snel afgevallen (onnodig ook te veel spiermassa verloren, maar ik vind het ff wel mooi zo, na de zomer ga ik gewoon weer bulken...
 
hele nette prestatie, maar vind het werkelijkwaar vreselijk zonde!
 
Goed hoor, maar waarom zo nodig cutten tot zo'n laag vet% als ik vragen mag? Vond je er op die eerste 4 foto's echt heel goed uitzien..
 
het leek me wel leuk in de zomer lkkr droog te zijn...
Het bevalt ook wel, maar als ik terug ben van vakantie ga ik wel weer zorgen dat er wat kilo's aan gaan komen....
 
Zonde is het absoluut niet vind ik, omdat meer spiermassa verloren lijkt dan werkelijk verloren is. Als je BF wat hoger is zie je er meteen weer buffer uit.

Het is jouw keuze om uberdroog te willen staan en dat is je gelukt, dus proficiat:). En het bevalt je kennelijk, dus prima keuze.
 
netjes droog!!! zal zeker wel wat moeite gekost hebben maar vind het persoonlijk mooier ogen op eerste foto's. Keep up the good work!
 
het leek me wel leuk in de zomer lkkr droog te zijn...
Het bevalt ook wel, maar als ik terug ben van vakantie ga ik wel weer zorgen dat er wat kilo's aan gaan komen....

Ah oke, duidelijk. Desalnietemin zeker een nette prestatie en komende winter weer flink bulken en massa pakken!
 
Back
Naar boven