Fitness Seller

Updating (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dylan

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
207
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
80kg
Vetpercentage
10%
Een nieuwe foto:

[Abeelding niet meer beschikbaar]


Stats:

Train sinds 09-2001
Stats 09-2001:56kg, +/- 10%bf
Stats 05-2002:74kg, 17.3%bf
Stats 05-2003:76kg, 16.4%bf


Vraag wat je wil weten.
 
goeie borst, mooi volume!

ziet er goed uit.

ontzie je je benen of ligt dat aan de foto?
 
Naturel i might add...


Eerst maanden gingen heel snel.. maar laatste jaar zoals je kunt zien aan de stats is het hard werken ;)
 
Ziet er goed uit :thumbs:
 
Originally posted by Dylan
Naturel i might add...

No offense maar je ziet er niet bepaald uit als iemand die niet clean is, dus weinig nut om dat te vermelden whehe :)

netjes gewicht aangekomen moet ik zeggen~
 
Benen ontzie ik niet maar ze staan ook niet echt goed op de foto. Me bovenbenen sla ik soms wel eens een week over omdat mijn kuiten heel erg achterblijven en omdat ik nog steeds in me spijkerbroeken wil :)
 
Idd goede borst! Maar euh wat je stats betreft.. Hoe groot ben Je? Op de foto lijk je mijn stats zowat te hebben.


- hoe groot ben je?
- Bulk je volop? Hoeveel eiwitten speel je binnen/dag?



;)
 
Originally posted by CQ_Demolisher


No offense maar je ziet er niet bepaald uit als iemand die niet clean is, dus weinig nut om dat te vermelden whehe :)

netjes gewicht aangekomen moet ik zeggen~


Misschien vind jij van niet, maar omdat ik met 56kg ben begonnen denken veel mensen van wel. Veel mensen die ik ken hadden me een jaar niet gezien en dan krijg je toch veel roddels :eek:
 
Originally posted by Bracke

- hoe groot ben je?
- Bulk je volop? Hoeveel eiwitten speel je binnen/dag?


;)

1.80m , was ik vergeten erbij te vermelden.

Ik eet gewoon wat ik kan. Ik let er niet echt op omdat ik niet zoveel bezwaar tegen vet heb. Meestal kan ik niet om de 4 uur eten vanwege school en afspraken e.d.
Eiwitten weet ik niet. Ik shake gewoon wat en meestal wat kwark of tonijn. Ik houd me niet aan bepaalde schema's. Meestal is het zo dat ik ineens een opwelling heb en dan eet ik een aantal weken heel veel en bepaalde dingen enzo. Daarna wordt het weer wat rustiger en ga zo door.
In het begin heb ik me wel elke dag volgepropt.
 
Originally posted by Dylan


1.80m , was ik vergeten erbij te vermelden.

Ik eet gewoon wat ik kan. Ik let er niet echt op omdat ik niet zoveel bezwaar tegen vet heb. Meestal kan ik niet om de 4 uur eten vanwege school en afspraken e.d.
Eiwitten weet ik niet. Ik shake gewoon wat en meestal wat kwark of tonijn. Ik houd me niet aan bepaalde schema's. Meestal is het zo dat ik ineens een opwelling heb en dan eet ik een aantal weken heel veel en bepaalde dingen enzo. Daarna wordt het weer wat rustiger en ga zo door.
In het begin heb ik me wel elke dag volgepropt.

Hahaha... Ik wist het je hebt mijn stats. Ik kom ook van 50kg een klein aantal jaartjes terug. Ik was de "magere fijne" jongen.. Nu weeg ik 75kg, maar er mag nog veeeel meer bij hoor, ben er nog lang niet. Ben wel met een dieet bezig en er komt ruim 2,5kg per maand bij. 3 maand geleden woog ik amper 67.. Misschien kan je ook es je dieet serieus nemen en er nog wat kilos bijsmijten.. Dan weeg je tegen de zomer ruim over de 80..

Het is maar een id ;)
 
Ja ik ga binnenkort ook weer een dikke emmer shake/weightgainer halen en weer goed op me eten letten. :D
 
Toppie dylan! goeie stevige borst :)
 
Originally posted by Dylan
Ja ik ga binnenkort ook weer een dikke emmer shake/weightgainer halen en weer goed op me eten letten. :D

Originally posted by Dylan
Ik shake gewoon wat en meestal wat kwark of tonijn

probeer t grotendeels toch uit normale voeding te halen.

Maar niet zeuren Dandy, je bent goed bezig en ziet er idd goed uit. zekers vor iemand die niet goed op zn voeding let..zal wat worden als je dat wel doet dus volg Brackes raad maar op en post over een antal maanden maar je resultaten. ben beniuewd (tik dit woord altijd fout:mad: )
 
Ik haal het meeste ook uit normale voeding.
 
Als ik wil verzwaren drink ik in plaats van weight gainers liters chocomelk, veel goedkoper en ge verzwaart er van hoor, daar kan je van op aan!!!!!!!
Zo'n weight gainer kost ongeveer 75 Euro voor een kilo of 4-5. Ge moet al 100-150 gram poeder gebruiken om evenveel koolhydraten binnen te hebben als in 1 liter chocomelk..........reken maar eens uit

Er zijn er niet veel die het geloven maar een maat van mij volgt nu mijn raad op en is in drie maanden van 66 naar 73 kg gegaan en is veel sterker geworden, ook door goed te trainen natuurlijk.


Ikzelf drink soms een whey shake voor het slapen gaan, voor de rest drink ik da niet......ge moet de mixen en al........veel te veel werk:p
 
Chocomelk?

Ik drink dagelijks zo'n fles of 4 magere chocomelk, gewoon omdak het graag drink.

Kzal even voor Test-aankoop spelen,

chocomelk: INZA (mager);

100g
-232KJ
-10g eiwitten
-11,10g koolhydraten
-0,2g vetten

prijs: 0,62EUR. - 0,5L


weight gainer: PEAK;

100g
-1620KJ
-25g eiwitten
-69g koolhydraten
-1g vetten

prijs: 20,80EUR. - 1,2Kg


Nu even vergelijken t.o.v. mekaar,

voor 10EUR. heb je dus;

chocomelk

-18710KJ
-169,37g eiwitten
-895,22g koolhydraten
-16,13g vetten

weight gainer

-9347,4KJ
-144,25g eiwitten
-398,13g koolhydraten
-5,77g vetten


De conclusies trekken jullie zelf maar...

:D
 
Originally posted by bart82
Chocomelk?

Ik drink dagelijks zo'n fles of 4 magere chocomelk, gewoon omdak het graag drink.

Kzal even voor Test-aankoop spelen,

chocomelk: INZA (mager);

100g
-232KJ
-10g eiwitten
-11,10g koolhydraten
-0,2g vetten

prijs: 0,62EUR. - 0,5L


weight gainer: PEAK;

100g
-1620KJ
-25g eiwitten
-69g koolhydraten
-1g vetten

prijs: 20,80EUR. - 1,2Kg


Nu even vergelijken t.o.v. mekaar,

voor 10EUR. heb je dus;

chocomelk

-18710KJ
-169,37g eiwitten
-895,22g koolhydraten
-16,13g vetten

weight gainer

-9347,4KJ
-144,25g eiwitten
-398,13g koolhydraten
-5,77g vetten


De conclusies trekken jullie zelf maar...

:D

Kan ik deze magische chocolademelk gewoon in de supermarkt halen of moet ik die bestellen bij J-Tech of zo? ;)

Ennuh, is het dus verstandiger om tijdens de bulk magere chocolademelk te drinken als magere gewone melk?
 
Ik haal 'm altijd bij de bierhandel, ik denk niet dat ie in de supermarkt te verkrijgen is.
 
Originally posted by Rob G


Kan ik deze magische chocolademelk gewoon in de supermarkt halen of moet ik die bestellen bij J-Tech of zo? ;)

Ennuh, is het dus verstandiger om tijdens de bulk magere chocolademelk te drinken als magere gewone melk?

Zo lijkt het toch.. In ieder geval, bracke gaat morgen een hele vooraad chocomelk opslaan als de gegevens kloppen.
The hell with magere melk :cool:
 
Back
Naar boven