AndroidHealthClinic

Upfront vegan poeder

Bezoekers in dit topic

Biscuit

Novice
Lid geworden
16 nov 2022
Berichten
8
Waardering
3
Lengte
1m86
Massa
81kg
Vetpercentage
20%
Heeft er iemand ervaring met upfront proteine poeder?
Ik heb het laatst van iemand geprobeerd en de smaak en vooral de structuur is best goed te doen voor vegan.
De prijs valt ook heel erg mee. 0.88 euro per serving met 25g proteine.
Nou lijkt hun marketing echt top, maar toch heb ik mijn vraagtekens erbij.
Hoe groot is de kans dat er bijvoorbeeld veel minder proteine zit dan aangegeven?

misschien tijd voor een labtest als er nog niks bekend is?
Ik neem aan dat dit niet goedkoop is om zelf te doen.
Is er toevallig een bedrijf/site die geld verdient met het openbaren van zulke gegevens, die op aanvraag upfront zou willen testen?
 
Geen idee. Maar een scoop apart kunnen verkopen voor €17, is wel een knap staaltje marketing
Volgensmij is 1 scoop los in een zakje 3 euro
 
Heeft er iemand ervaring met upfront proteine poeder?
Ik heb het laatst van iemand geprobeerd en de smaak en vooral de structuur is best goed te doen voor vegan.
De prijs valt ook heel erg mee. 0.88 euro per serving met 25g proteine.
Nou lijkt hun marketing echt top, maar toch heb ik mijn vraagtekens erbij.
Hoe groot is de kans dat er bijvoorbeeld veel minder proteine zit dan aangegeven?

misschien tijd voor een labtest als er nog niks bekend is?
Ik neem aan dat dit niet goedkoop is om zelf te doen.
Is er toevallig een bedrijf/site die geld verdient met het openbaren van zulke gegevens, die op aanvraag upfront zou willen testen?
Haal een andere proteine poeder als je er zo paranoia om bent. Niemand gaat dat ff testen.
Daarnaast is het alleen zo dat niet elke scoop dezelfde scoop is. Altijd even wegen als je het zeker wilt weten.
 
Upfront is een merk dat alles zo open en eerlijk mogelijk wilt brengen.

Denk jij dat ze hun merk op 't spel zetten om daarmee te sjoemelen? Waren de aluminiumhoedjes in de aanbieding? :o
 
Haal een andere proteine poeder als je er zo paranoia om bent. Niemand gaat dat ff testen.
Daarnaast is het alleen zo dat niet elke scoop dezelfde scoop is. Altijd even wegen als je het zeker wilt weten.
Ik zoek een vegan proteine poeder, deze vond ik tot nu toe het lekkerst, mijn vraag is of de kwaliteit ook goed is. (Aan iemand die er verstand van heeft)
Niet heel gek toch?
 
Volgensmij is 1 scoop los in een zakje 3 euro
Nee, dat is een portie verpakking van 30gram.

Een scoop is een maatschepje zodat je niet hoeft af te wegen in 1x de juiste hoeveelheid hebt.
Of in 2x. Die scoop van €17 is een halve portie :o

Normaal zit dat er standaard bij, maar opzich niet verkeerd dat ze het er niet standaard bij doen. Want plasticsoep enzo.
Gerecyclede of duurzame verpakkingen waren volgens mij alleen iets teveel gevraagd. Logisch :o

Hoe groot is de kans dat er bijvoorbeeld veel minder proteine zit dan aangegeven?
Ik zie niets geks aan de voedingswaarde + niet goedkoop ofzo. Waardoor twijfel je aan de hoeveelheid eiwitten?

Van plantaardig heb je sowieso iets meer nodig. Of aanvullen met ik dacht Lysine en Leucine. Ik denk dat je meer hebt aan je inlezen over biologische waarde van eiwit, opneembaarheid en essentiële aminozuren, dan aan een veel te dure test.
 
Ik zoek een vegan proteine poeder, deze vond ik tot nu toe het lekkerst, mijn vraag is of de kwaliteit ook goed is. (Aan iemand die er verstand van heeft)
Niet heel gek toch?
Als je geen betrouwbare test ervan kunt vinden wordt het lastig te bepalen of de kwaliteit goed is. Zonder test kun je de kwaliteit ook niet bepalen. Dergelijke testen zijn niet goedkoop en worden hierdoor ook weinig gedaan.
 
Ah daar was ik al bang voor.
Helaas, ik kies dan wel voor een geteste poeder
 
Ik zie niets geks aan de voedingswaarde + niet goedkoop ofzo. Waardoor twijfel je aan de hoeveelheid eiwitten?
Als ik van bestaande tests de uitkomsten zie, is het niet altijd even eerlijk. Kan goed hetzelfde verhaal zijn met upfront.
 
Als ik van bestaande tests de uitkomsten zie, is het niet altijd even eerlijk. Kan goed hetzelfde verhaal zijn met upfront.
Waarom niet die van XXL Nutrition proberen? Gerenommeerd bedrijf, ook zonder test kun je ervan uitgaan dat dat goed is. Iets duurder misschien, maar dan krijg je wel een betrouwbaar en kwalitatief goed product.
 
Vroeger wel Soja isolaat gebruikt, kostte toen geen drol. Toen was er nog geen Vega hype. 5kg voor €30,-
 
Back
Naar boven