AndroidHealthClinic

Upgraden sportschool (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kobowski

Cool Novice
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
1 apr 2008
Berichten
164
Waardering
6
Lengte
1m97
Massa
118kg
Vetpercentage
14%
Ik zit erover te denken de sportschool wat aanpassingen te geven. Nu staan er twee bankdrukbankjes, schuine bankdruk, IPF approved Leoko halterstangen, Leoko schijven, Hammer strength dumbbells tm 40 kg, losse halterstangen tm 45 kg recht en gebogen, squatrek, nieuwe fitness apparaten van Nessfit (plate loaded legpress, chestpress, pec deck / flyes, lat pulley, seated row, leg extension, leg curl, losse bankjes, buikbankje, scott bankje), kabel apparaat, calf raise en gemakkelijke circuit toestellen.

Ik zit te denken om nog wat bij te kopen om mensen te overtuigen dat ze hier moeten komen sporten. Wat zal ik doen? 45 en 50 kg dumbbells? Shoulder press bankje? Assisted chin / dip?

Of zit ik helemaal verkeerd en wil er niemand normaal trainen in Zoetermeer?
 
Laatst bewerkt:
Glute ham raise, bands, chains, platform.

En wtf welke gym in zoetermeer heeft leoko equipment?
 
Assisted Chin en Dip doet t altijd goed. Zelfs de powerlifters bij ons op de sportschool gebruiken ze.
 
Glute ham raise, bands, chains, platform.

hiermee ga je een hoop sporters gelukkig maken en serieuze sporters aantrekken

je kunt een set kettlebells kopen ook, die worden nu onderhand mainstream en het zijn IMO heel handige trainingstools
 
welke sportschool is dit?
 
Kettingen zijn er al
Bands zijn iets dat ik overweeg
Glute ham raise kan gewoon op de grond
Platform neemt veel ruimte in, maar is mogelijk
Kettlebells zijn leuk, weinig meerwaarde

Zwaardere dumbbells lijkt me hoogste prioriteit te hebben, in ieder geval voor mijn eigen training :)

Allereerst maar kijken of er mensen willen trainen. Komen er mensen bij dan kan er altijd ook materiaal worden aangeschaft.
 
Kan je niet iets van een enquete ophangen en vragen wat de leden zouden willen?
 
sportschool met leoko equipment, nice.

Bands kan het zijn dat idioten hem kapottrekken op de een of andere manier ofzo.

Platformpje (maken, niet kopen), gewichthefstang en bumperplates?

Luxe squatrack + verstelbaar bankje, zodat ze kunnen doen wat ze willen (als rest bezet is)
 
De leden zijn al tevreden, ik vroeg me af wat er mist om meer mensen hier te krijgen.

Ik weet niet of ik de naam van de sportschool mag vermelden aangezien ik dan reclame maak.
 
ik zou het best aan je eigen klanten vragen, zij kennen je gym het beste
als iemand heel tevreden is over de gym waar hij traint, zal hij automatisch onrechtstreeks reclame maken.
50 kg dumbbells zijn nu idd wel geen overbodige luxe.
een zelfgemaakt platform heeft ook wel wat meerwaarde ( mensen die info opzoeken over de gym weten automatisch dat ze er mogen deadliften, wat blijkbaar niet zo vanzelfsprekend is )
 
Decline bench, seated calf raise machine, Reverse peck deck(achterkant schouder) en 40kg+ dumbbells.
 
Je mag hier gewoon zwaar deadliften. Tilde zelf voor gevecht met rijdende auto (de auto won) 250kg. Er liggen rubberen vloertegels en dat komt wel goed. Laten vallen word niet echt gewaardeerd. Neerleggen is ook een onderdeel van de training.

Seated calf raise heb ik. Decline bench zal inderdaad wel lekker zijn alleen ga ik dat niet kwijt kunnen . . . ruimtegebrek.

Voor de achterkant van de schouders reversed cable flyes? Om daar nu een heel apparaat voor aan te schaffen?
 
glute ham raise kan niet op de grond
 
Glute ham raise kan door op de knieen te zitten en voeten onder een barbell te plaatsen.
 
Hacksquat?

Weinig sportscholen die een fatsoenlijke hacksquat hebben staan.
 
Hacksquat is leuk, maar niet gewoon even een leuk speeltje dat erbij kan, neemt ook weer ruimte in en ruimte heb ik even niet.

Glute ham raise bankjes zijn ook niet echt makkelijk te vinden trouwens.
 
Thx!
 
Bedankt voor de input allemaal. En dan is het tijd om de keuze te maken voor wat ik ga aanschaffen voor het einde van het jaar. Ga nog even met de klanten praten, maar denk dat ik het nu wel weet. In volgorde van grote naar kleinere kans:

- Magnesium schaal (en die is gelijk weer weg als ik overal poeder vind)
- Dumbbells 45, 50 en 60 kg
- Glute ham raise
- Wrist roller
- Assisted chin dip
- Set kettlebells
- Bands

Om leuk te kunnen dippen heb ik ringen aangeschaft. Chinnen kan aan het kabelapparaat. Toch twijfel ik nog over de chin dip.
 
Back
Naar boven