AndroidHealthClinic

Upper/lower voor massa (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Fitness123456

Cool Novice
Lid geworden
7 jan 2020
Berichten
47
Waardering
14
Lengte
1m92
Massa
93kg
Beste leden,

Na een aantal topics te hebben geplaatst over trainingsschema's, ben ik erover uit om het schema eenvoudig te houden.
Ik ben van plan het onderstaande schema (upper/lower) te volgen..... Mijn doel is voornamelijk gericht op spiermassa.
Graag zou ik voor de allerlaatste x advies willen ontvangen. Dit schema heb ik opgesteld op basis van de voorgaande reacties.

1579376899645.png


P.s.

Wat opvalt is dat het aantal setjes voor borst maar 8 per week is. Ik kan eventueel ook een oefening per upper training voor borst toevoegen....

Iets zoals:

Upper (1)
Bench press 5x5
Incline dumbel press 3x8

Upper (2)
Incline bench press 5x5
Dumbel flat press 3x8

Het aantal oefeningen groeit dan wel van 6 naar 7. Waar ligt de voorkeur??????

MVG
 
Laatst bewerkt:
Post gewoon door in een van je andere topics. Elke keer voor elke vraag over je schema een nieuw topic starten maakt het forum onoverzichtelijk.
Overige topic gesloten en hou het nu bij deze.
 
Post gewoon door in een van je andere topics. Elke keer voor elke vraag over je schema een nieuw topic starten maakt het forum onoverzichtelijk.
Overige topic gesloten en hou het nu bij deze.

Excuses. Ik begrijp goed wat je bedoelt!
 
Een vraagje over dit schema.... bij de 2e upperbody dag staat er maar 1 oefening voor borst in waarom is dit zo ? Bij de 1e upperbody training is het 2 oefeningen voor borst en dan moet dat bij de 2e toch ook zo zijn ?
Nee. Bij de eerste UB-dag doe je ook geen verticale Press terwijl je die bij de tweede wel doet.
 
Een vraagje over dit schema.... bij de 2e upperbody dag staat er maar 1 oefening voor borst in waarom is dit zo ? Bij de 1e upperbody training is het 2 oefeningen voor borst en dan moet dat bij de 2e toch ook zo zijn ?
Gaat vooral om de output per week en hoe oefeningen elkaar aanvullen.

Het hoeft dus zeker niet zo te zijn dat omdat je op de ene dag twee oefeningen hebt voor die spiergroep dat het bij de tweede dag ook zo moet.
 
Ik train al wel al 2.5 jaar consistent en let erg goed op me voeding via een app en heb best mooie progressie gemaakt, kan ik dan nog steeds dit schema volgen ?
 
Back
Naar boven