Fitness Seller

Upperbody Lowerbody training

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beetje deze thread aan het necroën, maarre heeft er iemand nog meer informatie, artikels, schema's over de upper body lowerbody split routine?

Ben wel toe aan een nieuwe schema en ben erg benieuwd naar deze split.
Ik kwam via de "Welke trainingsprogramma.." thread op deze thread terecht..
 
Zelf zit ook te denken aan een UB/LB schema, maar hoe kijken jullie aan tegen een 3XUB en 1XLB per week? Mijn benen train ik nl liever hard op 1 dag en voel het dan 5 dagen later nog wel:rolleyes:
 
Dit is ook nieuw voor mij voor maar persoonlijk denk ik dat 3x UB wel erg veel is. Het hangt er dan wel vanaf hoe je dit gaat aanpakken. Moet mij hier (ook) nog in verdiepen maar ga je dan voor "max effort" of veel reps?

Ook ben ik zelf ook niet echt weg van benen aangezien ik ook zoveel mogelijk cardio erbij wilt doen en ik dit ook ga voelen (en werken in het weekend), maarja ik zit te denken om 2x ub en 2 x lb waarbij elk een keer dat max effort en de andere keer elk gewoon high reps.. En de dagen dan een beetje goed indelen, max effort lb en dag erna rust ofzo.

Iemand hier wat meer en duidelijkere info over btw?

Heb trouwens die artikels over Joe Defranco workout gelezen en vond het gedeelte over de oefeningen wel interessant. Echter de oefeningen die meer voor power enzo gaan, daar heb ik niet echt veel mee en vind het ook nog een beetje te PRO voor mij haha. Ik zou mij eerst graag willen focussen op de 4 day ub/lb split.
 
Laatst bewerkt:
jammer jammer, ik dacht even smoothmold weer begon met trainen :(
 
megabumpslotje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven