- Waardering
- 1
Laatst bewerkt door een moderator:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
WhahaOriginally posted by Chewie
Upright rows voor je schouders moet je toch ook maar tot je tepel hoogte doen (en als je het lekker vind kan je dan dus ff over je tepels wrijven![]()
)
Ik ben inderdaad geneigd deze oefening maar te laten voor wat het is. Tenzij ... Vern**k je je schouders er ook mee, als je hem maar tot aan borsthoogte doet?Originally posted by Robin
Doe die stomme upright rows nou gewoon niet. Tis niet eens een super oefening qua resultaten...en je verkloot er gemakkelijk je rotator cuff mee.![]()
Originally posted by Gamer
Chewie, smeerlap !!![]()
Handen ver uit elkaar legt de nadruk meer op de rear deltoids, dicht naast elkaar is inderdaad meer voor rug. Ik ben het eens dat dit een blessuregevoelig oefening is. Het is wel één van mijn favoriete oefening. Bij de laatste reps van een zware set voel ik vaak een knik in mijn schouders. Forced reps raad ik af bij deze oefening. Beter gezegd raad ik voor alle schouder oefening forced reps af. Schouders zijn eenmaal een zwakke spiergroep die je niet te hard moet trainen.
Ja dan zeker, de meeste schouder blessures komen voort uit een niet complete ROM, een halve beweging zeg maar, doordat het gewricht niet zijn hele bereik gebruikt schuurt het zichzelf kapot zou je kunnen zeggen, laatst nog ergens gelezen...Originally posted by wateengedoe2
Ik ben inderdaad geneigd deze oefening maar te laten voor wat het is. Tenzij ... Vern**k je je schouders er ook mee, als je hem maar tot aan borsthoogte doet?
Laat ik nou geen ballen hebben :rologen:Originally posted by Chewie
Off topic:
Of shrugs met een barbell maar hem niet van je afhouden, lekker langs je ballen wrijven.....een rede waarom ik hem niet doe....staat weer zo knullig als je langs de bar loopt![]()
OK, laat die upright row maarOriginally posted by admin
Ja dan zeker, de meeste schouder blessures komen voort uit een niet complete ROM, een halve beweging zeg maar, doordat het gewricht niet zijn hele bereik gebruikt schuurt het zichzelf kapot zou je kunnen zeggen, laatst nog ergens gelezen...