AndroidHealthClinic

uren slaap

Bezoekers in dit topic

Ano_1984_8

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
26 sep 2007
Berichten
24
Waardering
2
Lengte
1m89
Massa
91kg
Vetpercentage
15%
hoi
hoeveel uren slaap hebben jullie nodig?
soms slaap ik echt 10 uur aan een stuk ,en kan ik nog slapen.
smorgens als ik moet opstaan raak ik er dan ook nooit uit.
was al is na dokter geweest vo mijn bloed te checken, wa de oorzaak kon zijn, maar die zegt da ik kerngezond ben.
telkens als ik opsta ben ik echt een wrak de eerste 2 uur en wallen onder mijn ogen vollen bak,dan nog ma te zwijgen over mijn concentratie en alertheid:-)
ik zou kunnen blijven slapen de hele dag terwijl ik gezond eet en voldoende vitamines binnen heb...
sewes ga ik nog een slaapziekte hebben ofzo?:-)
 
Je hebt jezelf wijs gemaakt dat je 10 uur per dag nodig hebt, als je dat niet haalt voel je je brak omdat je denkt dat je te weinig geslapen hebt. Beter maak je jezelf wijs dat je aan 6 uur meer dan genoeg hebt.
 
zeg tegen jezelf ik heb genoeg met 6uren en dan slaap je er 8fzo dus dan zit je goed :D 10u in de vakantie is niet erg :D
 
Jezelf wijs maken dat je 12 uur slaap nodig hebt en er 10 slapen:o
 
wat nou als je jezelf wijs maakt dat een half uurtje genoeg is? ???

en dat je de volgende ochtend wakker word met een BW van 140KG shredded?!




verder kan je van lang uitslapen een heel gaar/loom gevoel blijven houden de rest van de dag.
 
wat is dat nou slaap soms 25 in een hele week
 
Als ik langer dan 8 uur slaap heb ik altijd knallende koppijn :eek:
 
het verschilt per persoon hoeveel slaap je nodig hebt.

de een heeft genoeg aan 4 uur slaap terwijl de ander aan 12 uur nog niet genoeg heeft.
het ligt er maar helemaal aan hoe snel je in je diepe (herstellende) slaap. komt.


http://www.teleac.nl/beterslapen/index.jsp?nr=574728
 
het verschilt per persoon hoeveel slaap je nodig hebt.

de een heeft genoeg aan 4 uur slaap terwijl de ander aan 12 uur nog niet genoeg heeft.
het ligt er maar helemaal aan hoe snel je in je diepe (herstellende) slaap. komt.


http://www.teleac.nl/beterslapen/index.jsp?nr=574728

Dit zijn belachelijke marges. Niemand die een maand lang op 4 uur slaap per nacht kan teren.

Over het algemeen kun je aanhouden dat de gemiddelde mens aan 6 tot 10 uur slaap per nacht genoeg heeft.
 
mwa ik probeer meer te slapen dan 6uur maar meestal komt het op 6uur neer
 
Sinds ik gestopt ben met roken is mn ochtend erectie 100 x zo hard.

Soms word ik dan wakker omdat ie dan zo hard word dat het een beetje pijn doet.

Maar volgens mij heeft dit vrij weinig met dit topic te maken.. :(
 
Ik heb hetzelfde als TS. Na 8 uur slapen kan ik er niet uit komen, na 10 uur slapen ook niet na 12 uur met heel veel moeite. Maar midden in me slaap als ik moet pissen kan ik er wel gewoon uit.
 
Dit zijn belachelijke marges. Niemand die een maand lang op 4 uur slaap per nacht kan teren.

Over het algemeen kun je aanhouden dat de gemiddelde mens aan 6 tot 10 uur slaap per nacht genoeg heeft.


Laatst een artikel gelezen over een man die met 2 uur en drie kwartier af kon.
Of het waar is, is een tweede.

Het heeft er iig mee te maken hoe snel en effectief je van je slaap uren gebruik maakt
 
Laatst een artikel gelezen over een man die met 2 uur en drie kwartier af kon.
Of het waar is, is een tweede.

Het heeft er iig mee te maken hoe snel en effectief je van je slaap uren gebruik maakt

Tuurlijk, je hebt uitzonderingen. Er was ook een astronaut die ging proberen iedere nacht een paar minuten minder te slapen, en zo ook met heel weinig minuten per nacht kon uiteindelijk, tot hij instortte en 3 dagen aan 1 stuk heeft geslapen (zal wel even opzoeken wie dat ook alweer was).

Is gewoon erg persoons gebonden inderdaad!

Sinds ik gestopt ben met roken is mn ochtend erectie 100 x zo hard.

Soms word ik dan wakker omdat ie dan zo hard word dat het een beetje pijn doet.

Maar volgens mij heeft dit vrij weinig met dit topic te maken.. :(

Sinds ik gestopt ben is ie zo slap als een natte vaatdoek 's ochtends.:(
 
slaap in de week meestal 6 uur per nacht en in het weekend ongeveer 11 uur, dus dat compenseert wel he :)
 
of 3 uur in de nacht slapen en na 9 uurtjes wakker worden... dan ben je alsnog brak

---------- Toegevoegd om 12:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:55 ----------

slaap in de week meestal 6 uur per nacht en in het weekend ongeveer 11 uur, dus dat compenseert wel he :)

Ik dacht dat ik weinig sliep met mn 8-9 uurtjes
 
Dit zijn belachelijke marges. Niemand die een maand lang op 4 uur slaap per nacht kan teren.

Over het algemeen kun je aanhouden dat de gemiddelde mens aan 6 tot 10 uur slaap per nacht genoeg heeft.
Ikzelf heb minstens 8 uur slaap nodig, m'n gf daarentegen gaat gewoon een boekje lezen in bed en slaapt elke avond max 4uur.
Zou zelf helemaal brak zijn, maar zij heeft er blijkbaar genoeg aan.
 
Back
Naar boven