Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg het forum via Google Nieuws
België is toch echt fucked up...4 jaar schorsing door het WADA in alle sporten wereldwijd, €1875 boete en een huiszoeking. Nog proberen iets aan te doen met mijn advocaat aangezien in het rapport een verkeerde datum, product, locatie stond en mijn naam niet juist geschreven (en nog meerdere fouten, 28 in tootaal) maar mocht niet baten.
Plus mijn naam staat op een lijst die alle gymeigenaars (en waarschijnlijk nog veel mensen) zomaar kunnen inzien. Mijn maat die een eigen gym heeft, vertelde me dat hij elk jaar ofzo een lijst kreeg van alle schorsingen zodat ze deze personen niet mochten accepteren in de gym.
Gewoon lekker in nederland trainen dus... Raar landDat weet ik niet meer. Maar mijn maat heeft me toen wel in zijn gym laten trainen en abbo aangemaakt met een andere achternaam. Hij ging me iets laten weten als er controle kwam want blijkbaar moest de eigenaar worden ingelicht als er zo'n controle ging gebeuren. Maar hij wist me wel te zeggen dat ik positief had getest en wist zelfs dat het met mast was. Eerlijk gezegd vind ik dit ook nogal kut. Hij wist het nu wel maar ik ben geen grote fan van dat iedereen dit eigenlijk zo maar kon zien. Weet niet of het nu nog te zien is maar zal alleszins wel terug te vinden zijn.
Kan iemand mij uitleggen waar er niet op word getest? Heb niet zoveel kennis met al die wetenschappelijke namenAnabole steroïden (U) - Gelre-iLab
Anabole steroïden in urine De screening omvat de volgende anabole steroïden Naar analyse pakketwww.gelre-ilab.nl
Hier zocht ik naar! Kan iemand met wat meer verstand uitleggen?
MierenneukenDat weet ik niet meer. Maar mijn maat heeft me toen wel in zijn gym laten trainen en abbo aangemaakt met een andere achternaam. Hij ging me iets laten weten als er controle kwam want blijkbaar moest de eigenaar worden ingelicht als er zo'n controle ging gebeuren. Maar hij wist me wel te zeggen dat ik positief had getest en wist zelfs dat het met mast was. Eerlijk gezegd vind ik dit ook nogal kut. Hij wist het nu wel maar ik ben geen grote fan van dat iedereen dit eigenlijk zo maar kon zien. Weet niet of het nu nog te zien is maar zal alleszins wel terug te vinden zijn.
Heb tijdje in Nederland getraind want dit kwam goed uit met het werk. Uiteindelijk niet meer mogelijk met het werk en daarom eigenlijk al jaren gestopt met trainenGewoon lekker in nederland trainen dus... Raar land
Is de sanctie onderhand niet afgelopen?Heb tijdje in Nederland getraind want dit kwam goed uit met het werk. Uiteindelijk niet meer mogelijk met het werk en daarom eigenlijk al jaren gestopt met trainen
Is al lang afgelopen maar de zin om terug te beginnen is ver te zoeken. Ook met het werk ed weinig tijd voor vrij te maken. Ben wel elk jaar eens een keer of 2 terug begonnen maar langer dan een maand is het me nog niet gelukt wegens uiteenlopende redenen.Is de sanctie onderhand niet afgelopen?
Sinds ik thuis train ben ik toch wat meer op m’n gemak, zo’n sancties zijn echt buiten proportie.
Kan iemand mij uitleggen waar er niet op word getest? Heb niet zoveel kennis met al die wetenschappelijke namen
Ik heb hierover nagedacht en het is inderdaad de enigste manier om ermee weg te komen omdat ze er niet op (kunnen) testen.Ik ga iets zeggen waar ik eigenlijk totaal niet achter sta, maar testen ze ook op SARM’s? Ik denk oprecht dat dat het enige is waarmee je weg gaat komen als ze daar niet op testen.