AndroidHealthClinic

Urineverlies

Bezoekers in dit topic

Wuppie

Novice
Waardering
1
Lengte
1m70
Massa
69kg
Hoi,
Ik ben 5 maanden geleden bevallen en deed voor mijn zwangerschap altijd aan krachtraining. Na 6 weken pp weer begonnen maar nu ik wat zwaarder train merk ik dat ik vaak moeite heb mst mijn urine ophouden. Ik drink vrij veel dus mijn blaas is nooit echt leeg, (na het plassen is er al snel nieuw urine in de blaas)Ik merk dat ik nu voor elke lift echt mijn blaas moet legen ook al is hij niet vol anders gaat het fout. Ik voel me hierdoor eigenlijk heel beperkt en ben bang dat ik het een keer niet tegen kan houden. Ik neem aan dat mijn bekkenbodem nu wel een stuk sterker is, dus vraag me af of dit nog wel weg gaat en of iemand ervaring heeft. Zo is op oud niveau komen niet eens mogelijk...

Dit is wel herkenbaar, mijn vriendin had er ook nog last van x maanden na de bevalling. Zelfs bij flink niezen was het wel eens raak. Word vanzelf beter, maar kan wel even duren.

Je hebt ook beschermende pads die kunnen helpen bij stressincontinentie. Verder inderdaad hulp bij zoeken.

Hoi,
Ik ben 5 maanden geleden bevallen en deed voor mijn zwangerschap altijd aan krachtraining. Na 6 weken pp weer begonnen maar nu ik wat zwaarder train merk ik dat ik vaak moeite heb mst mijn urine ophouden. Ik drink vrij veel dus mijn blaas is nooit echt leeg, (na het plassen is er al snel nieuw urine in de blaas)Ik merk dat ik nu voor elke lift echt mijn blaas moet legen ook al is hij niet vol anders gaat het fout. Ik voel me hierdoor eigenlijk heel beperkt en ben bang dat ik het een keer niet tegen kan houden. Ik neem aan dat mijn bekkenbodem nu wel een stuk sterker is, dus vraag me af of dit nog wel weg gaat en of iemand ervaring heeft. Zo is op oud niveau komen niet eens mogelijk...
Mijn vrouw heeft dit gehad vanaf de 3e bevalling. kan verschillende oorzaken hebben. Je bekken licht instabiel, je baarmoeder ligt nog aan de lage kant....
Je moet gerichte training ervoor doen en oa een bekkkenfysio kan je hierbij helpen. ze heeft het nu nog lichtelijk met trampolinespringen.(jongste van de 5 kids, is nu 7jaar oud)

Back
Naar boven