AndroidHealthClinic

USA Dream team verslagen door de Grieken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Silva

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
20 mei 2003
Berichten
2.884
Waardering
2
Het team van Griekenland heeft het zogenaamde dream team verslagen met 101 tegen 95.

Panagiotis Yannakis de coach zei na de wedstrijd: "baksketbal gaat niet alleen om dribbels en schieten", daar heeft de coach van Griekenland helemaal gelijk in.

De jonkies dream team van nu kunnen gewoon niet in 1 team spelen. Het spel is nog steeds ikke ikke en rest kan stikken. De grote James had nog een grote mond voor het toernooi. Hij zei: "het team usa van 2005 verloor het wk maar toen speelde ik niet". Nou james je speelde en USA verloor en o ja de olympische verloor je ook. Je bent nog lang geen winnaar ga nou maar eerst door puberen misschien wordt je nog goter als His airnes:rolleyes: .
 
Wel mooi natuurlijk voor die arrogante Amerikanen
 
Zeker wel mooi. Het is de enigste mooie sport die ze zelf bedacht hebben. Waar ze bijna altijd uitblonken maar nu door die verwende arrogante ventjes zijn ze gewoon een laag nummetje geworden.
 
ach het blijft een teamsport

kijk naar brazilie in het voetbal ook de beste spelers maar ook geen wereldkampioen geworden
 
in mijn eentje had k ze nog wel verslagen met mijn arrogantie
 
a la Real Madrid ploeg he, alle helden maar tesamen niet veel waard.
 
22.40 op studio sport laten ze een samenvatting zien.
 
Haha, kicken!
 
tja, de greeks maakten veel 3 punters, nothing special but effective
 
Team van USA mag ook geen dream team meer genoemd worden dacht ik.
Als ze maar een goede show neerzetten zijn de Amerikaanse fans al gauw tevreden.
 
joegoslavie liet in the old days de VS ook alle hoeken van het court zien
zo goed zijn ze niet jongens, er was maar een dream team, die uit 1992
 
joegoslavie liet in the old days de VS ook alle hoeken van het court zien
zo goed zijn ze niet jongens, er was maar een dream team, die uit 1992

In de old days mochten de USA geen NBA spelers meedoen van 1992 1996 en 2000 wonnen ze de titel alleen in 2000 in de finale hadden ze moeite. Na 2004 de verwende jongeren generatie de bling bling, stellen ze gewoon niks meer voor vergeleken met de oude dream teams.
 
Back
Naar boven