MuscleMeat

USA everything is BIGGER (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

knap filmpje
 
Mooi filmpje, maar raar dat ze de Concorde als Amerikaans zien, want de Concorde is een Frans/Engels product dus Europees. Detail: in oktober/november gaat de eerste Airbus A380 vliegen, het grootste passagiersvliegtuig ooit.
 
zeer cool filmpje
 
Mooi filmpje, maar raar dat ze de Concorde als Amerikaans zien, want de Concorde is een Frans/Engels product dus Europees. Detail: in oktober/november gaat de eerste Airbus A380 vliegen, het grootste passagiersvliegtuig ooit.

volgens mij was et geen concorde

maar who cares, het gaat om de vleugels, niet om de vliegtuigen :P
nice filmpje opzich :thumb:
 
't is over USA en de eerste bodybuilder die je ziet is de Duitse Markus :D
 
lekker filmpje:cool:
 
jmmr van de abrubte muziek overgang als de eerste bodybuilder verschijnt. Verder leuk filmpie :)
 
Voor een reportage is ie amateuristisch, maar ik denk dat jij em zelf gemaakt hebt topicopener? Dan zeker respect voor dat filmpje;) ik doe het je iig niet na!!
 
Voor een reportage is ie amateuristisch, maar ik denk dat jij em zelf gemaakt hebt topicopener? Dan zeker respect voor dat filmpje;) ik doe het je iig niet na!!

:D nee zal eerlijk bekennen dat ik m niet zelf heb gemaakt :o

Maar hij zal idd door iemand zelf in elkaar gezet zijn ja D:
 
:D nee zal eerlijk bekennen dat ik m niet zelf heb gemaakt :o

Maar hij zal idd door iemand zelf in elkaar gezet zijn ja D:

t is altijd door iemand in elkaar gezet ;)
 
Waar halen jullie het vanaf dat het filmpje alleen over USA gaat? In het begin staat er toch duidelijk: ''In today's WORLD......''.

Wel vet filmpje :D
 
Mooi filmpje, maar raar dat ze de Concorde als Amerikaans zien, want de Concorde is een Frans/Engels product dus Europees. Detail: in oktober/november gaat de eerste Airbus A380 vliegen, het grootste passagiersvliegtuig ooit.

Dat dikke wijf kwam uit zweden.
 
Gaaf filmpje maar ik vind het jammer dat het altijd dezelfde beelden zijn (BFTO 2005?)
 
Dat USA komt ook nergens in het filmpje voor toch? Alleen in de titel van dit topic.
 
Back
Naar boven