AndroidHealthClinic

USC Instapwedstrijd Gewichtheffen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gewichtheffen

Cool Novice
Lid geworden
29 mrt 2011
Berichten
44
Waardering
1
Lengte
1m50
Massa
40kg
Vetpercentage
10%
Wedstrijd: 11e USC Instapwedstrijd Gewichtheffen

Datum: 23-1-2013

Weging om 18:00

Wedstrijd: 19:00


http://www.facebook.com/events/261392903977431/

In deze wedstrijd hebben alle gewichtheffers de kans om hun eerste (of meer) wedstrijdervaring op te doen. Ook deelnemers van buiten het USC zijn welkom. Kom je krachten meten en doe mee!
Je kunt je wegen en beginnen met je warming-up vanaf 18.00 uur, de wedstrijd begint om 19.00 uur.
Deelname is gratis.

Zelfs als je nu nog niet kunt gewichtheffen, kun je meedoen! (moet je dat nog wel even leren ;-)) We geven 4 maal per seizoen een beginnerscursus gewichtheffen. Kijk voor meer info op:
http://www.usc.uva.nl/algemeen/sporten.php?sport_id=19&pag_id=14


Je kunt ook langskomen op de Centrale Training (dinsdag 18:30) of op de inloop-begeleidingsuren en schiet de trainer aan om je op weg te helpen.

Maandag 18.00 - 20.00
Dinsdag 18.00 - 20.00
Donderdag 18.00 - 20:00
Vrijdag 17.30 - 19.00
 
Even een vraagje. Begin 2012 heb ik meegedaan aan de instapwedstrijd. Er zijn toen filmpjes gemaakt. Ik heb al eens gevraagd of ik die kon krijgen maar geen reactie ontvangen op facebook. Zou je alsnog even willen reageren?
 
Ik doe ook regelmatig oly lifts. Maar dan powerclean en powersnatch. Word dat ook goedgekeurd op deze wedstrijd?
 
Ik doe ook regelmatig oly lifts. Maar dan powerclean en powersnatch. Word dat ook goedgekeurd op deze wedstrijd?

powercleans en power snatches zijn gewoon goede lifts. die je mag maken tijdens de wedstrijden.
alleen kunnen mensen die het vaak doen meer halen uit full snatch en cleans en daarom doen ze die niet.

koklyeav deed bij sommige beurten ook bijna power cleans
 
Ok.. Is het nu de bedoeling dat je gewoon langskomt. Of e via dit forum inschrijft?
 
Even een vraagje. Begin 2012 heb ik meegedaan aan de instapwedstrijd. Er zijn toen filmpjes gemaakt. Ik heb al eens gevraagd of ik die kon krijgen maar geen reactie ontvangen op facebook. Zou je alsnog even willen reageren?

Je kunt heb beste een e-mail aan het USC Gewichtheffen sturen om te vragen of de filmpjes nog beschikbaar zijn.

uscgewichtheffen@gmail.com

---------- Post toegevoegd Tue 15 Jan 2013 om 12:07 ----------

Ok.. Is het nu de bedoeling dat je gewoon langskomt. Of e via dit forum inschrijft?

In principe kan je gewoon langskomen en meedoen. Maar het is wel handig om aan te geven dat jij komt, dan weet het organisatie ongeveer hoe druk het wordt.
 
Even een vraagje. Begin 2012 heb ik meegedaan aan de instapwedstrijd. Er zijn toen filmpjes gemaakt. Ik heb al eens gevraagd of ik die kon krijgen maar geen reactie ontvangen op facebook. Zou je alsnog even willen reageren?

er staan een crapload aan filmpjes op de usc youtube kanaal. check die even anders.
 
Back
Naar boven