AndroidHealthClinic

Username (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

AnaboliC

Huge Freak
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
9.602
Waardering
3
Vertel hier met welke username je bent gewisseld. Zo kunnen de mensen hier toch nog weten wie iedereen eigenljik is...

Bij mij staat bij mijn oude posts de username Fietser
 
Ik weet dat ErEf met Elektra gewisseld is, gelieve dit alles niet kwalijk te nemen, ik heb mij uiterste best gedaan maar de importer is gewoon niet wat hij moet zijn.
 
Bij mijn oude posts staat de naam Rich30
 
Ik ben eigenlijk Bl@Ze maar ik had mijn posts staan als Beefcake!!, vind het wel een "leuke" :p naam maar ik neem nu gewoon me eigen naam aan :)
 
JA HO MAAR!!! Dit is dus niet te achterhalen. Het is niet zomaar verwisseld. Ik heb dus ook oude post op Rich30 staan, net als rove. Het dus dus niet zomaar een te achterhalen 'gedaanteverwiseling'. Helaas....maar bespaar je de moeite.
 
O ok, dan maar een slotje of zoiets?
 
De threadstarter komt ook niet overeen, bv. de post van fietser in het voorstellenforum, staat als start Rich30 :confused:

maja, belangrijkste is dat alles weer online is. :cool:
 
wooyeah ik was ook rich30 :) Nu -Ma3stro- voorheen Ronny :)
 
ik heette ineens Kees :(
 
En hier voor u staat: Supplementen_sam hehehehehe wie verzint het
 
In het vorige forum had die supplementen_sam 1 post, hier is tie ineens leider qua posts geloof ik :p :D
 
Originally posted by f*cking ecto
Vertel hier met welke username je bent gewisseld. Zo kunnen de mensen hier toch nog weten wie iedereen eigenljik is...

Bij mij staat bij mijn oude posts de username Fietser
Haha, daar is ze zeker blij mee, dan heeft ze meer posts dan ze zelf zou denken (zat er nog maar net op) :D
 
Back
Naar boven