Fitness Seller

USSR's Recovery Log

Bezoekers in dit topic

USSR

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
19 mrt 2009
Berichten
749
Waardering
40
Lengte
1m85
Massa
93kg
Vetpercentage
11%
Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did.
HB89 gaat ongetwijfeld posten dat ik eens moet stoppen met die gay quotes

Dat was me de klapper wel, frontale botsing.. Eventjes heel dicht bij het licht geweest, en een flinke herstelperiode gehad, maar nu loopt het allemaal weer lekker en is het tijd om mezelf weer te gaan richten op het bodybuilden. Laatste kuur was echt ontzettend lekker met Test en Tren, op het zweten 's nachts na dan. Gains waren goed en ik werd er lekker droog van icm T3. Nu ben ik helaas wat extra afgevallen omdat ik een tijdje niet heb kunnen eten, maar dat mag de pret niet drukken. Genoeg geouwehoerd, wat gaat het worden?

/Initial Cycle
Week 1-20 500mg Test E ( 2ml ) EW
Week 1-18 400mg Tren E ( 2ml ) EW
Week 1-4 30mg dbol ED

/Bridge
Week 21-31 125mg Test E ( 0,5ml ) E10D

/Secondary Cycle
Week 32-47 625mg Test E ( 2,5ml ) EW
Week 32-47 600mg Bold ( 3ml ) EW

/Nakuur
Week 47-49 10mg Nolvadex ED
Week 49-53 Arofixen ( Combineren met 2 Omega3 Caps )
Week 45-49 750IU HCG 2x EW

Toelichting
Heb er eigenlijk weinig over te zeggen, HCG zal misschien eerder toegepast worden mochten m'n testikels krimpen, met 20 weken Test/Tren had ik er geen last van dus dat word even afwachten. Bold in de Secondary cycle is nieuw voor me, het betreft de Undecyclenate versie.

De voeding.
Maaltijd 1
2 hele eieren
3 eiwitten
330ml melk
100g Havermout

Maaltijd 2
330ml melk
100g havermout
35g whey

Maaltijd 3
330ml melk
100g spaghetti
130g Tonijn op olie

Maaltijd 4
400g magere kwark
100g havermout
80g ananas

Maaltijd 5
150g tataar
80g rijst
330ml melk

Maaltijd 6
200g kip
80 rijst
330ml melk

Maaltijd 7
60g Nightproteine

Totaal: 4532 kcals, 376 proteine, 504 carbs, 106 fats.
Allemaal redelijk recht toe recht aan, weinig variatie maar dit werkt gewoon ontzettend lekker voor mij, daarom pas ik het ook niet aan. Groente staan er niet in, maar die eet ik uiteraard wel maar dat bedenk ik per dag.


Ik zal deze log regelmatig blijven updaten met mijn progressie en natuurlijk pics van m'n vooruitgang. Doel is om aan het einde ergens tussen de 105 en 110k te zitten :)

-USSR

 
Laatst bewerkt:
Stop is met die ****ing gay quotes..

Maar no shit kerel, je was dichtbij het einde dus dat is een nieuw begin, ik wens je echt alle succes met het behalen van je doelen en we gaan zeker vaak trainen ouwe!
 
Laatst bewerkt:
Succes bro.
 
Mooi het jaartje rond....succes
 
Sterkte voor een jaar 'on'
 
succes stuiterbal
 
Succes gozer!

Kleine tip nog, zeg je test iets hoger tijdens je bridge, 125mg E10d is minder dan een HRT dosering.Als je dan toch on blijft ,zou ik toch mikken naar minstens 200mg EW.
 
Succes gozer!

Kleine tip nog, zeg je test iets hoger tijdens je bridge, 125mg E10d is minder dan een HRT dosering.Als je dan toch on blijft ,zou ik toch mikken naar minstens 200mg EW.

+1

Kan je nog lekker op cutten ook
 
Wat voor klein lettertype is dat? Damn
 
Succes gozer!

Kleine tip nog, zeg je test iets hoger tijdens je bridge, 125mg E10d is minder dan een HRT dosering.Als je dan toch on blijft ,zou ik toch mikken naar minstens 200mg EW.

Kreeg als advies eerder om het op 0,5ml e10d te doen zodat je eigen productie ook nog aangewakker word.
 
iemand nog commentaar op bovenstaande?
 
Kreeg als advies eerder om het op 0,5ml e10d te doen zodat je eigen productie ook nog aangewakker word.
Ik durf bijna met zekerheid te zeggen dat er helemaal niks aangewakkerd wordt zolang je blijft zetten.
 
Hmm ja je maakt zelf ongeveer 70mg/e10d aan, op 125mg gaan zitten blijf je je productie plat houden dus. dan maar op 250mg/week, kun je zachtjes aan cutten ook inderdaad ( mocht het nodig zijn )
 
Laatst bewerkt:
Zoooooooooooooo dat is lang geleden! Laat ik maar eens beginnen met updaten hier dan! Vandaag traps en kuiten gedaan, echt een saaie training imo maar het dagje "rust" is wel even fijn! Was eigenlijk de bedoeling dat ik hem gister had gedaan maar ik was in slaap gevallen op de bank en werd om 10u pas weer wakker haha..

Magoed na aankomst in de gym gelijk de smith bezet voor front en back shrugs, back shrugs deed ik voor het eerst en het viel me niet eens tegen! 6 setjes front, 6 setjes back, waar we op het eind ergens bij 120k zaten voor 10 reps. Had nog een beetje een stijve nek van een paar dagen terug ( op de toch gestaan met meisje blablabla je kent het wel ) dus nog maar even rustig aan gedaan. Daarna dumbbell shrugs maar ik was magnesium vergeten dus die gleden uit m'n handen.. 3 setjes met 38k de hand gedaan. Kuiten was redelijk recht-toe-recht-aan. Eerst seated calf raise, waar ik altijd GRU-WE-LIJKE kramp in mn kuiten van krijg, en waarom, ik heb geen idee maar het is altijd hetzelfde iig. 5-6 setjes gedaan van 15 reps op 80-100k. Daarna op de 45degree leg press nog wat calf presses gedaan met 120-140k, en toen was me maatje er wel weer klaar mee want hij moest voetbal kijken *kuch* GAY! *kuch*
 
Vandaag rug gedaan, met de goeie intentie om de deadlift weer op te pakken, het heeft even geduurd want mn rug heeft wat schade opgelopen. Denk ik een maand of 4-5 niet gedeadlift dus ik was benieuwd waar het ging eindigen. Eerst warmup setje gedaan, daarna opgebouwd met als top 3x3x140k. Toen stond m'n onderrug letterlijk in brand en kwam mn eten omhoog dus heb ik het deadliften voor gezien gehouden. Verder gegaan met DB rows, lekker zwaar op 6 reps. Daarna chin ups 5x10xBW. Het geheeld nog afgemaakt met wat sets op de Hammerstrenght row machine en tbar rows. Al met al geen slechte training, moet de compounds weer goed gaan oppakken dan zal het snel weer hoger gaan kwa gewicht. Eten gaat goed, wil over de gehele dag nog wat meer carbs naar binnen werken nu ik ben gewend aan 500gr/dag. Komende tijd wat extra aan de onder-onderrug doen, dat stukje vlak boven je glute, is imo nog wat zwak ontwikkeld ( of terug zwak ontwikkeld, hoe je het wil zien ) en daar wil ik verandering in hebben.
 
Laatst bewerkt:
Hahahaha nou vandaag ben ik de idioot van de dag tegen gekomen hoor! De beste man zat op 1200mg Test E, 800mg Deca en 60mg Dianabol. Nu zullen de meeste wel denken, aardig beest dan waarschijnlijk, nou echt niet! Haha de man zat zo te zien op een BF van 15% ( en HEUL VEEL vocht ) maar zo op het oog schatte ik hem misschien 3 of 4 kilo zwaarder dan ikzelf ben :P Hahaha druiloor xD
 
Verveling van zondag... 100k Tricep Press, ding gaat serieus niet zwaar genoeg... Dit is trouwens m'n maat, meer powerlifting fysiek, warmt met dit ding op ( voor zover ie ertussen past hahaha ).

 
Vandaag een beetje naar de tyfus, ongekende pijn in m'n buik en de halve dag liggen kronkelen... Echt geen idee wat het is, maar er word vandaag ff niet getraind in ieder geval. Ik ga zo m'n mandje in, kijken morgen wel weer verder.
 
Denk om je gezondheid he gap, maar wat een verhaal van die misbruiker haha!
 
Back
Naar boven