AndroidHealthClinic

USSR's Recovery Log

Bezoekers in dit topic

Altijd k*t als je baas je belt op je 1e vrije dag lol, 2x per dag niet zwaar? of kracht in training 1 en cardio in 2 of beide power?
 
s'ochtends kleine spiergroep en klein beetje cardio en s'avonds ff lekker knallen!
 
Je bent weer helemaal back on track he!
Goed bezig ouwe. Erg leuke log om te volgen inderdaad!!

En word weer sweet met 2 x per dag trainen, flink eten en goed slapen:P
 
Vandaag lekker hele dag alleen thuis geweest omdat de misses in belgie een dagje ging shoppen. Morgen en de dag erna is ze ook niet thuis, dus rust :D Vandaag rug en biceps gedaan. Begonnen met powercleans, ik moest even de techniek weer oppakken maar daarna ging het echt weer vanouds. Dat gevolgd door 10x10 sets chin ups @ BW. Branden als de nete en onderarmen zo vol als het maar kon! Energie-nivo zit eindelijk ook goed, dus niet meer misselijk en slap tijdens het trainen! Aangezien de misses weg is heb ik morgen een afspraak bij de masseur gemaakt ( als ze thuis zou zijn had ze meegewild :P ) want m'n rug zit een beetje in de knoop, dat klinkt alsof ik al heel oud ben, maar volgens mij heb ik op de tocht gelegen ofzo... Dag erna heb ik een dagje sauna ingeplannd om nog even lekker te relaxxen. Na deze vakantie kan ik het het komende jaar wel weer schudden dus ik geniet er goed van! BW zit lekker in een stijgende lijn, voeding en training is goed, behalve rust wil niet echt goed lukken, maar ik denk dat de plotselinge rust daar misschien de oorzaak van is ( aangezien ik normaal flink wat stressy heb ).

Anyway, alles goed, alles lekker!
 
10x10 chin ups. Tering... ben al blij als ik 4x10 haal :)
 
Jemig, dat was me niet eens opgevallen... De tering idd zeg! Dat red ik nooit. Ik moet tussen de setjes chinnen toch echt veel rust nemen en dan nog haal ik ieder setje 1 a 2 herhalingen minder.
 
Deze week kwa gewicht geen gains gemaakt. Hoe komt dat? Omdat ik sinds woensdag lowcarbs ben gegaan en melkproducten tijdelijk heb geschrapt. Dat heb ik gedaan omdat ik net iets te vaak naar m'n zin hoofdpijn had. Door carbs en melk te schrappen is dat meestal in 2 dagen weer verholpen. Gewicht zit op 103,6k nu. Is dat erg? Nee, ik ben zeker vocht kwijt, en m'n schouders tonen iets meer definitie en dat is ook een gain. Daarnaast heb ik nog 136 dagen bulk in de planning staan dus dat komt echt wel goed. Belangrijker is gewoon dat ik me goed voel. Verder heb ik weinig te melden, net m'n injects gezet en een vaag gevoel na gehouden zoals je in dit topic kunt lezen.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/trenbolone-verkeerd-gezet-255276/#post5195368

Nog nooit eerder gehad, alhoewel het nu weer goed lijkt te gaan. Komende week word lekker raggen geloof ik, heb de hele week een maatje erbij die komt knallen dus dat word even de 1rm's opzoeken! Keep you guys posted!
 
Melk ben je niet nodig man
 
Melk, havermout en pindakaas is het enige wat ik nodig heb ;)

Gister lekker uit eten geweest bij een Texas Steak restaurant, god-damn wat was dat goed zeg! Dat was dan ook gelijk m'n cheatmaal voor de afgelopen tijd. Jammer dat we bijna 2 uur daarvoor moesten rijden ( terigfile op zondag... ) Anyway, vandaag lekker wezen knallen in de gym, vanochtend kuiten en biceps gedaan met het idee, ik ga voor 6-4-6-4 reps, dus lekker zwaar gewicht. Bevalt prima en dan kun je lekker zwaar gaan ook! Vanavond borst gedaan, dumbbell presses lekker zwaar gepakt en gemerkt dat ik alweer sterker ben geworden aangezien de "oude" gewichten te licht waren :)

134 bulk-day's left.
 
Vanochtend werd ik om 6u wakker gemaakt met appeltaart op bed want It's my Birthday! :D Enige wat jammer is dat ik wel vrij ben, maar m'n vriendin gewoon 10u moet werken dus ik ben heel de dag alleen xD

Zojuist Abs en triceps getraind en dat ging echt lekker! Voor het eerst CGBP gedaan in een powerrack, met de safety's op ongeveer de helft zodat je echt alleen triceps pakt. Onwijs lekkere oefening en na die stonden ze ook bijna op springen! Lekker getraind, vanaaf rug!
 
Gefeliciteerd kerel!
En dat trainen gaat wel lekker begrijp ik!
Hoe staat het met de gains?
 
In de spiegel gaat het naar mijn mening goed, zie toch wel verschil komen op m'n schouders en borst vooral!
 
Heey pik!

Dan ook maar hier, gefeliciteerd!!
 
Kleine samenvatting van vandaag en gisteren:

slapen, eten, trainen, eten, slapen, film kijken op de bank, eten, slapen, eten, trainen ;)

Het is fijn, om anabool te zijn ;)
 
het was metaforisch :P
 
Zojuist voor het eerst sinds een jaar weer 2 quad injects gedaan. Was zo gespannen als de pleuris want de laatste keer dat ik het deed was het fout gegaan en liep ik 2 weken mank met een gigantische soort infectie. De eerste ( rechterquad ) ging er echt volkomen pijnloos in, geen bloed ook bij het terug eruit halen, en zelfs nu voel ik niets, alsof er niets is gebeurd. Links was wat pijnlijk vlak na het injecteren, geen bloed bij het eruit trekken en ook niet echt drama ofzo. Quad injects zijn imo echt ideaal, niet om het een of ander maar ik kan mezelf bijna niet meer in me glute injecteren omdat ik zo verdomd groot word ( aka. omdat ik kramp in m'n lats krijg als ik zo ver moet draaien... ).

Voor de goeie orde, ik had in m'n kuurschema staan dat ik test/tren/bold zou injecteren, maar omdat ik al zo hard ga op alleen test/tren laat ik die bold nog even zitten, misschien wel leuk voor de clean bulk.

Gewicht zal ergens rond de 107k zitten. Laatste 2 dagen dan weer wat meer catabool geweest omdat ik nog op de valreep een freelance opdracht heb aangenomen ( kan het toch niet laten he :P )

( en m'n moeder vond dat ik gegroeid was, wat wil je nou nog meer in het leven? )
 
Laatst bewerkt:
Volgende keer toch langzamer injecteren, heb spierpijn in m'n benen voor het leven xD
 
waarom neit in je reet?
hoeveel procfent sta je nu dan
?
 
Back
Naar boven