AndroidHealthClinic

USSR's Recovery Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tralala in 2 weken bizarre gain gemaakt door me om en om 2 dagen vol te laden met carbs en dan 1 dag carb loos te doen. Nu net boven de 100k begonnen met m'n kuur. Helaas de afgelopen 39 uur maar 5 uur slaap weten te pakken dus dat helpt even niet mee, wat ook niet meehelpt is dat ik wat "lastig" in slaap kom op 3ml Test ( hehehehe doordenkertje ). Wat wel goed is, ECAY! :D Heb hem voor de training genomen, toen naar de gym gescheurd en even flink aan het ijzer gehangen met een hartslag van 200 en met het idee dat je even super-superpowerd bent! Anyway, helemaal goed dus, borst en triceps getraind. Wat ook lekker is is de combinatie Test-tren-winstrol, ik voel me er echt gigantisch goed op ( behalve gister, toen de parkeerautomaat m'n visa niet terug wilde geven ( bleef steken in de machine ), toen had ik even een mini roid-rage en heb ik die machine een paar flinke bonken gegeven waarop hij wel m'n visa terug gaf ). Maar training-wise gaat het helemaal lekker nu. Ook het eten gaat goed, kcals-inname varieert van 5500 tot 6000. Wat echt een uitkomst is is s'nachts een shake nemen, zo word ik niet meer wakker met een honger gevoel :) Al met al helemaal goed, nog 3 dagen werken en dan heb ik 23 dagen vakantie die ik al vol heb geplanned met 2x per dag trainen. s'ochtends een kleine spiergroep, s'avonds een grote, daar heb ik een tijd geleden ook goeie gains op gemaakt samen met het goed kunnen eten :)
Tot de volgende update!
 
Ook nog Ecay erbij, volgens mij blijft er niets over van je vriendin :roflol:
 
Hahah ik heb nog geen klachten gehad dus tot zover gaat het prima :P

Vandaag schouders gedaan, alleen ik had nog flinke spierpijn in m'n triceps, dus echt het gewicht was niet over naar huis te schrijven. Kwa reps heb ik wel lekker m'n best gedaan dus het wat flink branden. Nog 1 dag werken en dan, vakantie! En wat doe je als je on-the-go moet eten?

SNC00269.jpg

SNC00270.jpg
 
Laatst bewerkt:
chill. Wat ga je doen? Weekje bakken op het strand of lekker lokaal hangen>
 
Vooral lekker thuis hangen, veel trainen en lekker uitrusten :) We gaan nog wel een weekendje weg om ff goed te ontspannen.
 
Doe je nou pindakaas in de wrap of je tonijn :p
 
Pindakaas en tonijn... bleh, tonijn lekker, pindakaas ook goed, maar combi.... vreemde smaak heb jij :P
 
Give it a try ;)
 
LOL, ik heb mijn tonijn liever met sambal ;)
 
Ga je niet te ver weg...met die opel? ;)
 
ghehe wat? volgens mij vat ik em niet helemaal?

Hahaha...was een geintje, over je auto.:)

Niet meer dan dat hoor, geniet van de vakantie!
 
Is 6000 calorieën niet teveel?
Straks komt er allemaal vet bij wat er ook weer af moet.
 
Ik heb een schildklier waar je U tegen zegt. Maar ik zal het in de loop van de kuur ook wel blijven aanpassen hoor. Beetje dynamisch blijven he :)
 
Aight doe ik ook.
 
Ik heb echt een haat liefde verhouding met benen-dag zeg. Het is de dag die standaard eindigt met een ellendig gevoel, sterretjes, duizeligheid, en moeite met de trap oplopen. Maar ook de dag waarbij ik met het meest voldane gevoel heb na de training. Waar ik het meeste spierpijn van heb en het beste van slaap!

Ik heb de gewichten niet helemaal onthouden, maar dit was de volgorde. Front Squat, 12/10/8/6/4. Walking Barbell Lunges, 10/10/10/10. Leg Extensions 10/10/12/12 ( Max Contraction ). SLDL, 10/12/15. Lying leg curls, 10/10/10/8/8.

Vandaag had in principe ook de eerste dag van m'n vakantie moeten zijn maar dat ging niet door omdat m'n baas gister in paniek belde of ik nog 1 dag wilde komen omdat er een grote opdracht binnen was gekomen en hij wilde dat ik bij de opzet hielp. Vervelend maar op zich was het wel gezellig ook aangezien er geen druk was ( wat wilde ze doen, me nog een keer ontslaan? :P )
Enige nadeel daarvan was dat ik om 0530 al op moest. Maja, hard times :P
Morgen eerste dag heerlijk uitslapen, flink bunkeren en dan lekker trainen. Vanaf overmorgen 2x per dag trainen.

Ik weet trouwens niet of je hier in de logs wel over UG labs mocht praten?
 
Ik weet trouwens niet of je hier in de logs wel over UG labs mocht praten?

Nee, UG labs mogen alleen in de echt/nep sectie benoemd worden..
 
Oke dan hou ik verdere info daarover voor me.
 
Back
Naar boven